Στα δικαστήρια η πρώτη στην Ελλάδα απόλυση εργαζόμενου επειδή αρνήθηκε να εμβολιαστεί
Η ελληνική
δικαιοσύνη θα ασχοληθεί για πρώτη φορά με απόλυση εργαζομένου που αρνήθηκε να
εμβολιαστεί. Πρόκειται για την
περίπτωση του φυσικοθεραπευτή του γηροκομείου της Ιεράς Μητρόπολης Ηλείας, η
σύμβαση του οποίου λύθηκε με απόφαση του Μητροπολίτη Γερμανού εξαιτίας αυτής
της άρνησής του.

Δημοσίευση σχολίου