ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΠΗΚΕ
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ,ΚΑΘΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΤΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ
74-65 ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΕΥΚΗΣ.
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΠΗΚΕ
ΔΥΝΑΤΑ,ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ 8-1,ΟΜΩΣ Η ΠΕΥΚΗ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΕΛΗΞΕ 17-15.
ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ Η ΠΕΥΚΗ ΞΕΦΥΓΕ 21-26 ΜΕ 2 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΤΡΙΠΟΝΤΑ ΤΟΥ ΒΙΔΑΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ,37-36
ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ
3ης ΠΕΡΙΟΔΟΥ,ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΜΕ 41-36 KAI Σ’ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ,ΕΠΗΛΘΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ ΜΠΛΑΚ
ΑΟΥΤ.Η ΠΕΥΚΗ ΕΤΡΕΞΕ ΕΝΑ ΣΕΡΙ 6-15 ΚΑΙ ΞΕΦΥΓΕ 43-51.
H OMAΔΑ ΜΑΣ
ΕΣΦΙΞΕ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ,ΠΙΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ 54-56.
H TEΛΕΥΤΑΙ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΙΧΕ ΦΙΝΑΛΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΚΟΥΣ.ΜΕ ΚΑΛΑΘΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΑΤΣΗ Γ. ΚΑΙ
ΣΑΜΟΥΡΕΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ 58-56 ME TO ΣΚΟΡ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΗ ΩΡΑ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΑΣΤΟΧΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ.
Η ΑΜΥΝΑ ΜΑΣ
ΤΣΑΚΙΖΕ ΚΟΚΚΑΛΑ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΡΙ 8-4 ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΜΕ 66-60 MEΣΑ
ΣΕ ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.
Η ΠΕΥΚΗ
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΟΜΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΑ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ,ΗΤΑΝ ΕΥΣΤΟΧΗ
ΣΤΙΣ ΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ 74-65 ΗΡΘΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ Σ ΕΝΑΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ
ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΑ.ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ
ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ.
.ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ;17-15,37-36,54-56,74-65
.KAΔΜΟΣ(ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ)ΣΑΜΟΥΡΕΛΗΣ
17,ΤΟΜΑΡΑΣ 7(1),ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ 1,ΧΑΡΑΤΣΗΣ Π.3(1),ΚΑΤΣΟΥΛΑΣ 6(1),ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ
13,ΧΑΡΑΤΣΗΣ Γ. 21(1),ΜΠΕΚΡΗΣ,ΚΟΥΜΠΕΣ,ΔΡΑΚΑΚΗΣ 2,ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 4.
.ΠΕΥΚΗ(ΘΑΝΟΣ)ΔΡΙΚΟΓΙΑΣ,ΒΙΔΑΛΗΣ
12(2),ΓΑΠΚΙΑΔΗΣ 8(2),ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ 4,ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ 5(1),ΚΕΡΑΤΣΑΣ
5,ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ,ΕΜΙΡΗΣ 12(2),ΜΑΤΑΛΙΩΤΑΚΗΣ 8,ΚΟΥΚΑΚΗΣ 11(1).

Δημοσίευση σχολίου