Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Φώτη προσοχή! Μην γίνουν και οι ΔΕΚΟ... Καμίνι


Ο Θοδωρής Μαργαρίτης, δήλωσε σήμερα ότι η ΔΗΜΑΡ θα προτείνει στελέχη για να στελεχώσουν τις ΔΕΚΟ, προσθέτοντας ότι το κόμμα του είναι «αντιμνημονιακή συνιστώσα της κυβέρνησης». Θεωρώ σωστό να προτείνει στελέχη και η ΔΗΜΑΡ - να προσέξει πολύ όμως!

Η τελευταία της επιλογή, ήταν ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο οποίος από τα μεγάλα είναι απόντας, ενώ ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τους εργαζομένους, δεν δίνει την εικόνα αντιμνημονιακής συνιστώσας, αλλά… συνιστώσας Σόιμπλε, κάνοντας στελέχη της ΔΗΜΑΡ να λένε «δεν ακούει, δεν ακούει…»

Μπορεί και να μην ακούει, αλλά εσείς τον επιλέξατε! Για να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή, κύριε Φώτη μας…


Αλ.Παλ


Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget