Ακόμα μία φορά αποδεικνύεται ότι όταν κάποιοι το επιθυμούν… «λεφτά υπάρχουν». Αλλιώς δεν εξηγείται πώς η περιφέρεια δυτικής Ελλάδας σπαταλάει 83.000 ευρώ για δημιουργία λογαριασμών στα social media!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με απόσπασμα των πρακτικών της συνεδρίασης της Επιτροπής Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας στις 22 Ιουνίου, εγκρίθηκε η σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Νομαρχιακής Επιχείρησης Ανάπτυξης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, για την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Ηλεκτρονικές Υποδομές και Μέσα Προώθησης του Τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα» και το υποέργο 3 με τίτλο «Συμμετοχή σε Διεθνείς και Εθνικές Τουριστικές Εκθέσεις» του προγράμματος «Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας».
Σύμφωνα με τη σύμβαση,
το πρώτο έργο αναφέρεται μεταξύ άλλων στην δημιουργία λογαριασμών στο Facebook, το Twitter, το YouTube με προϋπολογισμό 83.025 ευρώ! Και για του λόγου το αληθές…
Όπως βλέπετε από τον πίνακα, η Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδος θα δώσει 6.150 ευρώ για τη δημιουργία καναλιού του YouTube, 15.252 ευρώ για τη δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση του δικτύου στο Facebook και ακόμα 15.252 ευρώ για τη δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση του δικτύου στο Twitter. Σε αυτά πρέπει να προστεθούν άλλα 15.252 ευρώ για τη δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση του δικτύου στο Google. Στο πλαίσιο του έργου εγκρίθηκε η δαπάνη 6.519 ευρώ για δημιουργία λογότυπου και σλόγκαν, καθώς και 24.600 ευρώ για τη δημιουργία και διαχείριση πλατφόρμας ψηφιακής σήμανσης με πολυμεσικό περιεχόμενο.
Πάμε τώρα στο δεύτερο έργο που αφορά στην συμμετοχή της περιφέρειας σε διεθνείς και εθνικές τουριστικές εκθέσεις, με προϋπολογισμό 268.755 ευρώ!
Συνολικό κόστος μόλις…351.780 ευρώ. Όλα τα παραπάνω συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης…
Δημοσίευση σχολίου