Ξεκίνησε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα γυμνάσια και τα λύκεια όλης της χώρας με πολλά- πολλά προβλήματα. Έλλειψη προετοιμασίας και οργάνωσης, προτεραιότητες, ερασιτεχνισμοί και ανικανότητα. Προσθέστε ή αφαιρέστε ό,τι από αυτά δε σας καλύπτει.
Αυτό που θέλω εγώ να τονίσω είναι ότι πολλές οικογένειες – άρα και παιδιά- δεν έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης των διαδικτυακών μαθημάτων και ίσως να παίρνουν και απουσίες. Επίσης, δεν υπάρχουν στα σπίτια 2-3 υπολογιστές όταν η οικογένεια έχει 2-3 παιδιά σχολικής ηλικίας μιας και τα μαθήματα διαρκούν από τις 8-2 το μεσημέρι (όποτε δεν πέφτει η εκπαιδευτική πλατφόρμα).
Αυτό, όμως, που με εξοργίζει πραγματικά είναι ότι η Πορτογαλία, για παράδειγμα, ζήτησε και της εγκρίθηκαν κονδύλια για 100.000 ηλεκτρονικούς υπολογιστές με σκοπό να τους διαθέσει δωρεάν σε μαθητές. Η χώρα μας – ίσως γιατί είναι πλούσια- δεν αιτήθηκε καν το σχετικό κονδύλι.
Με αυτά και τόσα άλλα που έχει κάνει ή δεν έχει κάνει η υπουργός Παιδείας ( επίτηδες με μικρό υ στη λέξη «υπουργός») δίκαια έχει μετατρέψει το επίθετό της σε Κερ(αμιδ)αρέως και θα έπρεπε να γίνει Κερα-τέως αφού οι μέρες της στο υπουργείο είναι μετρημένες
Δημοσίευση σχολίου