Ευρεία σύσκεψη για τη μάστιγα της κλοπής μετασχηματιστών
προκάλεσε ο διευθυντής του ΔΕΔΗΕ στη Λιβαδειάς Δημήτρης Τζίμητρας.Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο ΑΔ Βοιωτίας, ο διοικητής των
πυροσβεστικών υπηρεσιών στο νομό, η νομική σύμβουλος του ΔΕΔΗΕ στην κεντρική
Ελλάδα και εκπρόσωποι κομμάτων.
Στόχος της νέας πρακτικής που θα ακολουθήσει ο ΔΕΔΗΕ είναι
να καθυστερήσει το καταστροφικό έργο των κυνηγών χαλκού ώστε να υπάρξει χρόνος
για την επέμβαση της αστυνομίας.

Δημοσίευση σχολίου