Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Χάρισε το μετάλλιο της στο Δήμο Διστόμου-Άράχωβας- Αντίκυρας

Το δήμαρχο Διστόμου-Άράχωβας- Αντίκυρας, Γιάννη Σταθά, επισκέφθηκε, το πρωί της Τρίτης, η Πρωταθλήτρια Ελλάδας στο αγώνισμα της Σκυταλοδρομίας 4χ400, Ευαγγελία Ζυγόρη.
 Η αθλήτρια, με καταγωγή  από την Αντίκυρα Βοιωτίας, που βγήκε πρώτη στο Αγώνισμα της Σκυταλοδρομίας 4χ400μ. Γυναικών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου Α/Γ, που πραγματοποιήθηκε στο ΣΕΦ, στις 29 Φεβρουαρίου, χάρισε το μετάλλιο της στο Δήμο.
 «Είναι μεγάλη τιμή για το Δήμο μας, να έχουμε πρωταθλήτρια Ελλάδας στα 4χ400, η οποία ξεκίνησε από την Αντίκυρα.Την ευχαριστούμε θερμά για την ιδιαίτερη κίνηση που έκανε, να χαρίσει στο Δήμο μας το μετάλλιο που κέρδισε» δήλωσε ο Γιάννης Σταθάς.

Ευαγγελία Ζυγόρη

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget