Αλέκος Στάικος - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Είμαι υποψήφιος γιατί…
Εξακολουθώ και ¨ΕΠΙΜΕΝΩ¨ αυτοδιοικητικά, θέτοντας υποψηφιότητα στις ερχόμενες Περιφερειακές εκλογές με τον συνδυασμό του υποψήφιου Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κύριο Φάνη Σπανό. Επιχειρώ να είμαι και εγώ ένα κομμάτι μιας μεγάλης πετυχημένης προσπάθειας που ξεκίνησε πριν πέντε χρόνια στην Περιφέρεια Στερεάς. Επιχειρώ να συμβάλλω με τη γνώση και την εμπειρία πολλών ετών στη διαμόρφωση σωστών στρατηγικών επιλογών.
Επιχειρώ να πετύχω μια ισχυρή εκπροσώπηση του Νόμου μας στην καρδιά της Ελλάδας.
Βιογραφικό
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θήβα και εργάζομαι στην εμπορική επιχείρηση της οικογένειας μου. Από πολύ νεαρή ηλικία ασχολήθηκα με τα κοινά, αρχικά ως μέλος του Δ.Σ. του αθλητικού συλλόγου ΚΑΔΜΟΣ του οποίου υπήρξα και αθλητής, αργότερα και ιδιαίτερα ενεργά από το 1999 στο Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Θήβας όπου διετέλεσα επί πολλά χρόνια Aντιπρόεδρος εκπροσωπώντας ταυτόχρονα τον Σύλλογο στα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια όργανα των εμπόρων. Το 2001 εκλέχθηκα στο Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Βοιωτίας και υπηρέτησα στην αρχή ως Γενικός Γραμματέας και τον τελευταίο χρόνο έως σήμερα ως Α΄ Αντιπρόεδρος. Από το 2011 είμαι Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Θηβαίων και Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Θήβας (ΔΕΥΑΘ).

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget