Γρηγόρης Παπαβασιλείου - Οι πρώτοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι για το Δήμο Θηβαίων

Φίλες και φίλοι,
Στις 26 Οκτωβρίου με ανοιχτή επιστολή μου, σας γνωστοποίησα την πρόθεση μου να θέσω υποψηφιότητα, ως επικεφαλής μιας νέας πρότασης για τον Δήμο Θηβαίων.
Μετά την ανακοίνωση μου, η ανταπόκριση των συμπολιτών μας από τα 4 σημεία του Δήμου μας, υπήρξε συγκινητική και σας ευχαριστώ τόσο για την αποδοχή όσο και για την υποστήριξη.

Μαζί με τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν από την πρώτη στιγμή, για να είμαι επικεφαλής του συνδυασμού, που είναι μια νέα, καθαρή, και ακομμάτιστη δημοτική παράταξη, υπήρξε ανταπόκριση από πολλούς συμπολίτες μας, που έδειξαν διάθεση να συμμετέχουν.
Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω τους πρώτους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, στο νέο ξεκίνημα για τον Δήμο Θηβαίων.
Τους ευχαριστώ από καρδιάς, και τους καλωσορίζω στον κοινό αγώνα, για το καλό του τόπου μας.
Τις επόμενες μέρες, μέσα από διαβούλευση, θα αποφασίσουμε για το όνομα του συνδυασμού, το λογότυπο, αλλά και θα διαμορφώσουμε το πρόγραμμα που θα καταθέσουμε στους συμπολίτες μας για έγκριση στις εκλογές τον Μάϊο του 2019.
Με εκτίμηση
Γρηγόρης Παπαβασιλείου
Υποψήφιος Δήμαρχος Θηβαίων.



Γρηγόρης Παπαβασιλείου - υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget