Με τα κιάλια πρέπει να ψάχνεις για να βρεις μια καλή
ειδησούλα. Οι πόλεμοι, οι φόροι, η εγκληματικότητα, η βία είναι στην ημερήσια
διάταξη της ενημέρωσης. Να μία που αλίευσα και την μοιράζομαι μαζί σας μιας και
θεωρώ ότι ακουμπά τις ευαίσθητες χορδές που όλοι έχουμε αλλά η καθημερινότητα
μας τις … σπάει όλο και πιο τακτικά.
Ένα ζευγάρι νέων σταματάει με το αυτοκίνητό του και παίρνει
έναν κύριο που κάνει ωτοστόπ. Στη διαδρομή τους αφηγείται ότι καθημερινά
περπατάει 2,5 ώρες για να πάει στη δουλειά του με τα πόδια. Και το σχέδιο
μπαίνει στο μυαλό των νέων που προσπαθούν να βρουν τρόπο να βοηθήσουν τον
συνάνθρωπό τους. Και το σχέδιό τους παίρνει σάρκα και οστά. Αυτοί και καμιά
τριανταριά ακόμη «τσοντάρουν» και το αυτοκίνητο γίνεται το δώρο στον κύριο που
από την έκπληξη και τη συγκίνηση βάζει τα κλάματα.
Συνήθως, δεν έχουμε στήριξη και βοήθεια ούτε από συγγενείς
και φίλους. Εδώ κάποιοι άγνωστοι σκέφτηκαν τις δυσκολίες κάποιου συμπολίτη τους
και πήραν πρωτοβουλία να τον βοηθήσουν. Και τα κατάφεραν κιόλας.
Καλό μήνα!!!

Δημοσίευση σχολίου