Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Εκδήλωση της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας για το Σακχαρώδη Διαβήτη

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ.) που είναι η 7η Απριλίου εκάστου έτους, με ειδικό θέμα για το 2016 το Σακχαρώδη Διαβήτη και θέλοντας να ευαισθητοποιήσουμε, να ενημερώσουμε και να πληροφορήσουμε τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους για την
αποτελεσματική διαχείριση της συγκεκριμένης ασθένειας διοργανώνουμε με τη συνεργασία της
Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας ενημερωτική εκδήλωση με θέμα: Σακχαρώδης Διαβήτης  την Τετάρτη 18 Μαΐου 2016 και ώρα 19:00-20:15 στο Πνευματικό Κέντρο του Ευαγγελιστή Λουκά Θήβας.Ομιλητές θα είναι:
1.    Ο κ. Θεόδωρος Μαριόλης, Ιατρός, Επίκουρος Καθηγητής Εθνικού και
Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με θέμα: «Επιπλοκές της ασθένειας
και χειρουργικά νοσήματα».
2.    Η κ. Μαρία Ματσαγγούρα, Ιατρός, Ειδ. Διαβητολόγος, με θέμα: «Το
διαβητικό παιδί στο σχολείο».



Μαρία Ματσαγγούρα

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget