Ο Δήμος Θηβαίων
ανακοινώνει ότι, στο πλαίσιο του έργου “Δημοτική Οδοποιία Δημοτικής Ενότητας
Θήβας” , την Tρίτη 17 και τη Τετάρτη 18 Μαΐου 2016 οι οδοί Πολυνείκους και
Αμφίωνος (από Κόμβο του ΚΤΕΛ έως την οδό Βουρδουμπά ) θα είναι κλειστές λόγω
εργασιών. Oι κάθετοι οδοί θα είναι σε κυκλοφορία.Για τη
διευκόλυνση της κυκλοφορίας θα τοποθετηθούν κατάλληλες πινακίδες σήμανσης.

Δημοσίευση σχολίου