Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Θήβα - Κλειστές οι οδοί Πολυνείκους και Αμφίωνος

Ο Δήμος Θηβαίων ανακοινώνει ότι, στο πλαίσιο του έργου “Δημοτική Οδοποιία Δημοτικής Ενότητας Θήβας” , την Tρίτη 17 και τη Τετάρτη 18 Μαΐου 2016 οι οδοί Πολυνείκους και Αμφίωνος (από Κόμβο του ΚΤΕΛ έως την οδό Βουρδουμπά ) θα είναι κλειστές λόγω εργασιών. Oι κάθετοι οδοί θα είναι σε κυκλοφορία.Για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας θα τοποθετηθούν κατάλληλες πινακίδες σήμανσης.

Θήβα

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget