Η Μανταλένα Παπαδοπούλου νέα εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ

O πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, με δήλωση του, συνεχάρη την Μαρίνα Χρυσοβελώνη, επί τη αναλήψει των καθηκόντων της ως υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, και ανακοίνωσε ότι την θέση της εκπροσώπου των ΑΝΕΛ, αναλαμβάνει η μέχρι τώρα πρόεδρος της νεολαίας ΑΝΕΛ, Μανταλένα Παπαδοπούλου.

«Ευχαριστώ τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων για την εμπιστοσύνη του. Αναλαμβάνω αυτή τη θέση συναισθανόμενη το βάρος της ευθύνης σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που ζει η πατρίδα μας. Από εδώ και πέρα θα τα λέμε συχνά» ανέφερε στην πρώτη της δήλωση η κ. Παπαδοπούλου.

«Ευχαριστώ δημόσια τον πρωθυπουργό για την μεγάλη τιμή που μου έκανε να μου αναθέσει ένα δύσκολο χαρτοφυλάκιο. Ευχαριστώ, επίσης, τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. Είναι πολύ μεγάλη χαρά που αναλαμβάνει την εκπροσώπηση του Κινήματος μια νέα γυναίκα που «έβαλε πλάτη» στο Κίνημα. Θα είμαι πάντα στο πλευρό της και είμαι βέβαιη ότι θα τα καταφέρει καλύτερα από εμένα» δήλωσε, τέλος, από την πλευρά της η κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη.

Θήβα,πολιτική

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget