Στα πλαίσια της
καλοκαιρινής περιόδου ο Σ.Δ.Υ.Μ Θήβας αποφάσισε να επαναφέρει μια μορφή
προπονητικού προγράμματος,που είχε εφαρμοστεί με επιτυχία στο
παρελθόν.Πρόκειται για την διοργάνωση ομαδικών προπονήσεων, με τη μορφή παρέας
στο άλσος του Μοσχοποδίου,ώστε να προωθήσει τη συλλογικότητα και την
ομαδικότητα δίνοντας παράλληλα έναν πιο ευχάριστο χαρακτήρα στις προπονήσεις
των μελών του.
Το πρόγραμμα θα
ισχύσει για τους θερινούς μήνες.Όποιος από τους φίλους-μέλη του συλλόγου
επιθυμεί μπορεί να συμμετάσχει σ' αυτήν την ομαδική προπόνηση:
ημέρα: κάθε
Τετάρτη ξεκινώντας από τις 17/6
ώρα : 6μμ.
θέση:
παγκάκια,στο Μοσχοπόδι
διαδρομή: 12 χλμ
(όποιος επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει)
Το Δ.Σ του
Σ.Δ.Υ.Μ Θήβας

Δημοσίευση σχολίου