Tο παιδικό τμήμα
του Συλλόγου μας, οι προπονητές μας Αθηνά Παπαδοπούλου –Αντώνης Ασημακόπουλος
και όλα τα παιδιά, σας καλούν να παρευρεθείτε τη Πέμπτη το απόγευμα στους
αθλητικούς χώρους του συλλόγου όπου θα διεξαχθούν αγώνες και απονομές.Αναλυτικά:
Στις 17:30 θα
ξεκινήσουν οι αγώνες των μικρών παιδιών και τελευταίος αγώνας θα είναι ο
τελικός των κοριτσιών.

Δημοσίευση σχολίου