Αγαπητοί φίλες
και φίλοι,
Στις 25
Ιανουαρίου 2015 η Ελλάδα έχει βουλευτικές εκλογές. Σ’αυτές τις εκλογές ο λαός πρέπει να
καταψηφίσει τα κόμματα εκείνα που κατέστρεψαν οικονομικά την χώρα. Τα
συγκεκριμένα κόμματα είναι η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ και τα νέα παράγωγά του
με τον ΓΑΠ και τον εκπρόσωπο των εκδοτών και εργολάβων Σ. Θεοδωράκη. Οι
λοιποί συντελεστές της τραγωδίας (Κουβέλης-Καρατζαφέρης) φαίνεται να
αυτοεξαφανίζονται.
Οι Ανεξάρτητοι
Έλληνες είναι ένα κίνημα πολιτών που ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2012 στο
μαρτυρικό Δίστομο, όπου οι Γερμανοί Ναζιστές
στις 10 Ιουνίου 1944 εκτέλεσαν εν ψυχρώ και έσφαξαν άγρια σχεδόν τα 3/4
των κατοίκων του. Η ίδρυση του κινήματος των ΑΝ.ΕΛ.στο Δίστομο, όπου ήμουν
παρών, συμβολίζει την Γερμανική Κατοχή
κάτω από την οποία βρίσκεται η χώρα μας από το 2010, όχι με στρατιωτικά μέσα,
αλλά με οικονομικά.
Ο εκπρόσωπος της
ΝΤΠ στην Ελλάδα ΓΑΠ και οι διάδοχοί του, Παπαδήμος και Σαμαράς και οι λοιποί
συνεργάτες τους (όλοι μέλη της λέσχης Μπιτελμπεργκ ή/και πρώην υπάλληλοι της
Goldman Sachs), αφού παρέδωσαν την Εθνική κυριαρχία της χώρας υπογράφοντας
μνημόνια υπό το Αγγλικό Δίκαιο, εξαθλίωσαν οικονομικά τους Έλληνες με υπέρμετρη
φορολογία, με περικοπές μισθών και συντάξεων, με εκτίναξη της ανεργίας στο 30%,
με μετανάστευση 400.000 περίπου νέων επιστημόνων, με καταδίκη της νεολαίας που
απέμεινε για ένα μέλλον ή τη δημιουργία οικογένειας.
Φυσικά για αυτή την τραγική κατάληξη της οικονομίας
μας κύριοι υπεύθυνοι είναι τα δύο κόμματα που κυβέρνησαν την Ελλάδα από το 1974
μέχρι σήμερα.
Οι ΑΝ.ΕΛ. λέμε
λοιπόν ότι σήμερα όλοι οι Έλληνες πρέπει να ενωθούμε σε ένα
Εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα για να αποτινάξουμε την ξένη κατοχή και τους
ντόπιους συνεργούς της από την ΝΤΠ.
Πρέπει να ξεχάσουμε τον διαχωρισμό μας σε δεξιούς, αριστερούς, κεντρώους, όπως
οι Έλληνες που ενώθηκαν το 1821 για την ανεξαρτησία και ελευθερία της πατρίδας.
Αυτός είναι και ο
λόγος που εντάχθηκα στο κίνημα των ΑΝ.ΕΛ. για να δώσω και εγώ τον αγώνα με
όποιο τρόπο μπορώ.
Έχουμε καταθέσει
από το 2012 πλήρες κυβερνητικό πρόγραμμα για όλους τους τομείς που μπορείτε να
το βρείτε στην ιστοσελίδα μας http://anexartitoiellines.gr/gov_program.php.
Συνοπτικά θα
μπορούσα να αναφέρω τις εξής άμεσες δράσεις:
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΑΣ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ
Διεθνής λογιστικός έλεγχος του δημοσίου
χρέους, μονομερής διαγραφή του επαχθούς και παράνομου χρέους. Διακανονισμός
αποπληρωμής του νόμιμου χρέους με ρήτρα ανάπτυξης και μείωση της ανεργίας κάτω
από 10%.
Εγγραφή στον προϋπολογισμό και απαίτηση του
υποχρεωτικού Κατοχικού Δανείου από την Γερμανία. Αμεση διεκδίκηση των πολεμικών
αποζημιώσεων.
Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, ελάχιστου αφορολόγητου
εισοδήματος στις 12.000 Ευρώ, φορολογία επιχειρήσεων 7-8%, Φ.Π.Α. 5% και στα
νησιά και παραμεθόριες περιοχές μηδέν.
Κούρεμα των οφειλών των νοικοκυριών και
επιχειρήσεων που δημιουργήθηκαν ή επιβλήθηκαν την περίοδο της κρίσεως.
Εθνικοποίηση της Τράπεζας της Ελλάδος,
επαναπατρισμός του χρυσού του Ελληνικού κράτους στην Τράπεζα της Ελλάδος και
έκδοση ομολόγων με ρήτρα υδρογονανθράκων.
Καμία αναγνώριση κράτους στα Βόρεια σύνορά
μας με χρήση του ονόματος Μακεδονία ή παράγωγό του. Καμία υποχώρηση στα Εθνικά
μας δικαιώματα, όπως αυτά απορρέουν από το Διεθνές Δίκαιο και συνθήκες. Αμεση
ανακήρυξη ΑΟΖ.
Οργάνωση της πρωτογενούς παραγωγής μας με
προτεραιότητα στην γεωργία για την αυτάρκεια του λαού μας σε τρόφιμα.
Αφορολόγητο πετρέλαιο στους αγρότες.
Εξεταστική Επιτροπή για το πώς φτάσαμε στο
Μνημόνιο, στην πτώχευση και στην ανθρωπιστική καταστροφή της Πατρίδας μας.
Αμεση τιμωρία των ενόχων.

Δημοσίευση σχολίου