Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΗΒΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 1η ΜΑΗ 2014(VIDEO)
Την αντίθεση τους στά σχέδια της κυβέρνησης βρόντοφωναξαν οι εργαζόμενοι στην συγκέντρωση για την πρωτομαγία που πραγματοποίησε στην Κεντρική πλατεία της Θήβας το εργατικό κέντρο της Πόλης.Παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος κ. Σ .Νικολάου , δημοτικοί σύμβουλοι, σωματεία εργαζομένων , ο Αντιπεριφεριαρχης Γ. Μουλκιώτης,ολοι οι Υποψηφιοι Δημαρχοι του Δήμου Θηβαίων , όπου όμως υπήρξε μέτρια συμμετοχή.
Oι πολίτες διεκδίκησαν τα δικαιώματά τους σε μία ιστορική συγκυρία που φέρνει τη λιτότητα ως τη μέγιστη επιδίωξη.
Δημοσίευση σχολίου