Σήμερα Τρίτη 08-10-2013, ο Υπουργός Εργασίας σε συνάντηση με
τα Σωματεία Εργαζομένων, τον Δήμαρχο Χαλκίδας και Βουλευτές του Νομού Εύβοιας,
διαβεβαίωσε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι η συνάντηση της προηγούμενης
Παρασκευής 04-10-2013, είχε καθοριστεί από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ.
Κλέαρχο Περγαντά και τον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση. Στη συνέχεια της συνεννόησης αυτής, σήμερα Τρίτη, έγινε
διεξοδική συζήτηση για τα προβλήματα των εργαζομένων στις εταιρείες LAFARGE
(Τσιμέντα Χαλκίδας), ΙΝΤΕΡΚΕΜ, MHXANIKH, ΣΕΛΜΑΝ, ΝΕΟΣΕΤ και ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΚΥΜΗΣ, παρουσία του Πρόεδρου του Εργατικού Κέντρου Εύβοιας και των Προέδρων των
προαναφερομένων Σωματείων.
Τρεις ώρες διήρκησε η συνάντηση των σωματείων της Εύβοιας με τον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση, τον Υφυπουργό και τη Γενική Γραμματέα. Θετικά τα συμπεράσματα και από πλευράς Υπουργού υπήρχε η δέσμευση ότι θα κανονιστούν συναντήσεις τριμερής, ανά εργοστάσιο, θα ελέγξουν τα επενδυτικά προγράμματα τα οποία έχουν δοθεί στους εργοδότες και αποδοθούν ποινικές ευθύνες εκεί που πρέπει, θα γίνει ρύθμιση με το ΙΚΑ.
Τρεις ώρες διήρκησε η συνάντηση των σωματείων της Εύβοιας με τον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση, τον Υφυπουργό και τη Γενική Γραμματέα. Θετικά τα συμπεράσματα και από πλευράς Υπουργού υπήρχε η δέσμευση ότι θα κανονιστούν συναντήσεις τριμερής, ανά εργοστάσιο, θα ελέγξουν τα επενδυτικά προγράμματα τα οποία έχουν δοθεί στους εργοδότες και αποδοθούν ποινικές ευθύνες εκεί που πρέπει, θα γίνει ρύθμιση με το ΙΚΑ.
Ο Υπουργός διαβεβαίωσε τους παριστάμενους ότι θα γίνει
προσπάθεια εξεύρεσης των καλύτερων δυνατών λύσεων για τα προβλήματα των
εργαζομένων.

Δημοσίευση σχολίου