Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΘΗΒΑΣ (ΦΕΟΘ) - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ BADMINTON

ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

Στις 15 Ιουνίου  η Ελληνική Ομάδα Badminton συμμετείχε στο

Βαλκανικό Πρωτάθλημα στην Κωνσταντινούπολη και κατέλαβε την 3η ομαδική νίκη.
 
Στην Ελληνική Ομάδα μετείχε και μέλος του τοπικού συλλόγου ΦΕΟΘ τη πόλης μας
ο αθλητής badminton  Μπουλίος Μιχαήλ- Μάριος

ο οποίος επέστρεψε με το Χάλκινο μετάλλιο στις αποσκευές του.

Οι αγώνες αυτοί αφορούσαν παιδιά ηλικίας 12 ετών (U-13).

Ο σύλλογος ΦΕΟΘ συγχαίρει τον αθλητή του και εύχεται τέτοιες επιτυχίες σε όλα τα παιδιά της πόλης μας αλλά και όλης της Ελλάδας.(ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ)


Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget