Πιστωτικές κάρτες Google για τις μικρές επιχειρήσεις


Της Victoria Stilwell

 Η Google δίνει τη δυνατότητα σε περιορισμένο αριθμό μικρών διαφημιστικών εταιρειών να χρησιμοποιούν ένα νέο τρόπο πληρωμής για τις διαφημίσεις της διαδικτυακής αναζήτησης. Πρόκειται για μια πιστωτική κάρτα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για την πληρωμή του AdWords, του διαφημιστικού προγράμματος του γίγαντα των διαδικτυακών αναζητήσεων που λειτουργεί βάσει λέξεων-κλειδιών.

 Για την υλοποίηση του σχεδίου αυτού, η Google ένωσε τις δυνάμεις της με την World Financial Capital Bank, προσφέροντας μια “beta” έκδοση της νέας AdWords Business MasterCard. Σε πρώτη φάση η κάρτα θα διατίθεται σε τυχαία επιλεγμένους διαφημιστές που έχουν την έδρα τους στις ΗΠΑ.
 Η νέα πιστωτική κάρτα θα επιτρέπει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να διαφημίζονται κατά τις ενδεδειγμένες περιόδους, όπως λόγου χάρη πριν από τις περιόδους αιχμής των πωλήσεων, και να πληρώνουν αφού θα έχουν εισρεύσει τα έσοδά τους, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Google.
  Η κάρτα, η οποία έχει επιτόκιο 8,99% και καθόλου ετήσια συνδρομή, πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αγορές μέσω του προγράμματος AdWords. Η Google δήλωσε ότι το πιστωτικό όριο θα διαφέρει ανάλογα με τον κάτοχο της κάρτας, όμως αρνήθηκε να δώσει διευκρινίσεις. Η εταιρεία δεν αναφέρει επίσης πόσες κάρτες σκοπεύει να εκδώσει.
 Το επιτόκιο της πιστωτικής είναι χαμηλότερο σε σύγκριση με τις περισσότερες κύριες επιχειρηματικές πιστωτικές κάρτες, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα BillShrink.com. Όπως προκύπτει από την ίδια ιστοσελίδα, το πιο συγκρίσιμο επιτόκιο είναι της Wells Fargo Business Platinum, το οποίο ανέρχεται σε 9,24%.
 «Αν μια εταιρεία αγοράζει έτσι κι αλλιώς μέσω AdWords και εξοφλεί κάθε μήνα το υπόλοιπο των πιστωτικών της καρτών, το 8,99% είναι ελκυστικό επιτόκιο», λέει ο Bill Leake, CEO της εταιρείας διαδικτυακού μάρκετινγκ Apogee Results. «Η οικονομία δεν πατά ακόμα σε στέρεο έδαφος, δεν παρέχονται εύκολα πιστώσεις και οι εναλλακτικές δανειοδότησης των μικρών επιχειρήσεων είναι πιο περιορισμένες».
  Όπως αναφέρει ο Leake, η Google έχει ήδη εξασφαλίσει άμεσες πιστωτικές γραμμές για τους μεγαλύτερους πελάτες της. Η πιστωτική κάρτα του AdWords θα επιτρέψει στον κολοσσό των διαδικτυακών αναζητήσεων να προσεγγίσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες μέχρι σήμερα μπορεί να έπρεπε να διαλέξουν μεταξύ της αγοράς αναλώσιμων και της διαδικτυακής διαφήμισης. Η προσφορά καρτών αντί για γραμμές πίστωσης βοηθά την Google να μειώσει την έκθεσή της στους πελάτες που δεν θα μπορέσουν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, λέει ο Leake.
  «Εάν ένας φορέας προσφέρει πίστωση σε μια επιχείρηση η οποία έχει προβλήματα, τότε ο φορέας βρίσκεται εκτεθειμένος», σημειώνει ο Leake. «Στην προκειμένη περίπτωση, η ευθύνη που αναλαμβάνει η Google είναι περιορισμένη. Η εταιρεία αντλεί μεγάλο μερίδιο των εσόδων της από τις μικρές επιχειρήσεις και αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δημιουργήσει ένα “μαξιλάρι” ασφαλείας, εφόσον οι φόβοι για βύθιση της οικονομίας σε διπλή ύφεση επαληθευτούν».
 
 Η Victoria Stilwell είναι δημοσιογράφος για το Bloomberg Businessweek

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget