Τη σημαντική εξάπλωση του διαδικτύου, κυρίως στις νεαρές ηλικίες, αλλά
και την εμπιστοσύνη του κοινού σε αυτό για ενημέρωσή, καταδεικνύει έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία «Pulse RC» για λογαριασμό της εφημερίδας «Το Ποντίκι».
Οι μισοί και πλέον, αξιοποιούν το διαδίκτυο, στο σπίτι ή στον εργασιακό τους χώρο. Υψηλό πάντως είναι και το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν ίντερνετ. Συγκρίνοντας τη χρήση του ίντερνετ με τις ώρες παρακολούθησης τηλεόρασης, προκύπτει ότι για όσους παρακολουθούν λίγες ώρες τηλεόραση η πρόσβαση στο ίντερνετ είναι αυξημένη, ενώ όσοι περνούν περισσότερες ώρες μπροστά στο δέκτη τους τείνουν να μην χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.
Όσον αφορά στην εμπιστοσύνη στα μέσα ενημέρωσης, το ίντερνετ και η τηλεόραση καταλαμβάνουν την πρώτη θέση και ακολουθούν οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι οι νεαρότερες ηλικίες χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο, ενώ οι μεγαλύτερες δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην τηλεόραση.
Μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών μέχρι 44 ετών προτιμούν το ίντερνετ για ενημέρωση.
Ελάχιστοι ενημερώνονται αποκλειστικά από ένα βραδινό δελτίο ειδήσεων. Η πλειοψηφία επιλέγει δύο δελτία ειδήσεων για την ενημέρωσή της, αλλά και ένα σημαντικό ποσοστό ερωτώμενων δεν διστάζει να δηλώσει ότι δεν παρακολουθεί κανένα. Σε συνδυασμό με την πολιτική τοποθέτηση, προκύπτει ότι όσοι απάντησαν «από κανένα» δεν είναι ψηφοφόροι των δύο μεγάλων κομμάτων.
Την έρευνα πραγματοποίησε η εταιρία «Pulse RC» σε δείγμα 1.481 ενηλίκων.
Δημοσίευση σχολίου