Ατάκες από ελληνικές ταινίες και σειρές που λατρέψαμε!


Δημήτρης Χορν: Εγώ να ζηλέψω εσένα; Μα εγώ είμαι νέος! Ζηλεύει η άνοιξη τη βαρυχειμωνιά;
Αλίμονο στους νέους

Σώτος: Για να μπλέξει κανείς μαζί σου πρέπει να είναι βλάκας ή ηλίθιος.
Στάθης Ψάλτης: Κι εσύ τι απ' τα δύο είσαι;
Βασικά καλησπέρα σας

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Πήγαινε να πάρεις κρασί.
Νεαρός γιος: Καλά. Τι βαράς ντε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Βαράω προκαταβολικά γιατί το ξέρω ότι θ΄ αργήσεις!
Νεαρός γιος: Ε, τότε ν΄ αργήσω για να ΄μαι και ξοφλημένος!
Γαμπρός απ΄ το Λονδίνο

Δημήτρης Παπαγιαννόπουλος: Δε μου λες; Εσύ θα άντεχες αν έβλεπες τη γυναίκα σου πάνω στο τραπέζι να χορεύει;
Βασίλης Αυλωνίτης: Τώρα, να σου πω... Εγώ θα άντεχα. Το τραπέζι δε θ΄ άντεχε, γιατί η κυρά Παναγιώτα είναι εκατόν πενήντα κιλά...
Διπλοπενιές

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Έτσι που καταντήσαμε δε μπορώ να χαρώ τίποτα. Απ΄ τη μια η κόρη μου αρραβωνιάστηκε αυτό το σαχλαμάρα που όλο σαλιαρίζει, απ΄ την άλλη εσύ το ΄χεις ρίξει στην κοσμική ζωή και στο χαρτί... Τι απόμεινε για το φουκαρά τον Αποστόλη; Όχι, σε ρωτάω, τι απόμεινε;
Μπεάτα Ασημακοπούλου: Εγώ Στόλη μου, δε σου φτάνω εγώ;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Εσύ παντρεύτηκες τους βαλέδες και τους μπαλαντέρ!
Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τι κάνεις εδώ παιδάκι μου;
Τζένη Καρέζη: Τραγουδάω...
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Στη σκάλα τραγουδάει κανείς;
Τζένη Καρέζη: Γιατί; Στη σκάλα του Μιλάνου πώς τραγουδάνε;
Δεσποινίς διευθυντής

(Έχουν κλειστεί μέσα στον ανελκυστήρα)
Αλέκος Συσσοβίτης: Αν γλυτώσουμε από 'δω θα με παντρευτείς;
Κατερίνα Λέχου: Μου κάνεις πρόταση γάμου τώρα; Αν ναι, να το ξέρω για να κλάψω...
Είσαι το ταίρι μου

Μάνα: Μη μου θυμώνεις γιε μου. Μάνα είμαι, έχω το ακαταλόγιστο...
Είσαι το ταίρι μου

(Τα φρικιά φίλοι του Λάζαρου συζητούν)
Φρικιό 1: Τι θα πει «Σερσέ λα φαμ»;
Φρικιό 2: Τι κοιτάς εμένα; Εγώ ήμουνα πρώτη Δέσμη. Δεν κάναμε Αρχαία...
Είσαι το ταίρι μου

(Μπαίνει ένας πελάτης στο κουρείο. Ο Βέγγος φοράει ένα φέσι)
Παναγιώτης Καραβουσιάνος: Αυτό το φέσι τι το φόρεσες;
Θανάσης Βέγγος: Δεν το φόρεσα εγώ. Εσύ μου το φόρεσες. Τρία χρόνια έχεις να με πληρώσεις...
Ένας τρελός τρελός Βέγγος

(Την ώρα που ξυρίζει τον πελάτη, ο Βέγγος ακούει τις αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού)
Παναγιώτης Καραβουσιάνος: Δεν αλλάζεις σταθμό να ακούσουμε κανένα μπουζούκι;
Θανάσης Βέγγος: Άμα θες μπουζούκια να πας στου Ζαμπέτα!
Ένας τρελός τρελός Βέγγος

Ράφτης: [Μετράει] Μάλιστα. Μέση 52. Αν έχετε και στήθος 65...
Θανάσης Βέγγος: ...βγαίνω σταρ Ελλάς, ξέρω...
Ένας τρελός τρελός Βέγγος

(Προσπαθεί να κόψει ένα μήλο με μαχαίρι και πηρούνι χωρίς να το πιάσει με τα χέρια, αλλά όλο του γλυστράει)
Θανάσης Βέγγος: Μα γιατί γλυστράει έτσι; Μπριγιόλ το άλειψες;
Ένας τρελός τρελός Βέγγος

Μπάτλερ: [Φέρνει κονιάκ.] Απόσταγμα οίνου πέντε αστέρων.
Θανάσης Βέγγος: Γιατί; Ταξίαρχος είναι;
Ένας τρελός τρελός Βέγγος

Δημήτρης Παπαμιχαήλ: Κοιμάσαι;
Γιώργος Τσιτσόπουλος: Όχι. Δεν μπορώ να κοιμηθώ...
Δημήτρης Παπαμιχαήλ: Σκέφτεσαι το κορίτσι σου;
Γιώργος Τσιτσόπουλος: Όχι! Έφαγα πολύ πεπόνι...
Η Αλίκη στο ναυτικό

Λάμπρος Κωσταντάρας: Τι κάνεις εσύ εδώ;
Οικιακή βοηθός: Σκουπίζω.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Και που ειν' η σκούπα;
Οικιακή βοηθός: Σκουπίζω θεωρητικώς!
Η γυναίκα μου τρελάθηκε

Σταύρος Ξενίδης: Εγώ είμαι στρατιωτικός και τα λέω τσεκουράτα...
Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα

Γιώργος Κωσταντίνου: Βελόνα και κλωστή Αντωνάκη...
Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα

Γιώργος Κωσταντίνου: Δε μου λες σωφέρ; Άκουσα καλά; Είπε σκασμός Αντωνάκη;
Γιώργος Τζιφός: Όχι, είπε σκασμός Αντωνάκη «μου»!... Έτσι είναι κύριε... Τώρα μπήκε η κουλούρα... Τώρα σταματάνε οι γλύκες κι αρχίζει η παντόφλα...
Γιώργος Κωσταντίνου: Δε μου λες; Παθώς είσαι;
Γιώργος Τζιφός (κουνάει το κεφάλι με ύφος απελπισίας): Παθώς και μαθώς...
Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα

(Στο λεωφορείο ένας κύριος με ένα καλάμι ψαρέματος στέκεται δίπλα στον Ορέστη Μακρή)
Ορέστης Μακρής: Τράβα το καλάμι σου παιδί μου, μη μου ψαρέψεις κανένα μάτι!
Η Θεία απ' το Σικάγο

(Στο λεωφορείο. Στρίμωγμα.)
Ορέστης Μακρής: Που πάτε κύριε;
Κύριος: Στο διάδρομο.
Ορέστης Μακρής: Μα δε βλέπετε ότι δεν έχει χώρο;
Κύριος: Καλά κύριε. Μην κάνατε έτσι. Δε σας πιάσαμε και απ' τη μύτη!
Ορέστης Μακρής: Μόνο απ' τη μύτη δε μ' έπιασες. Απ' όπου αλλού, με έπιασες παιδάκι μου!
Η Θεία απ' το Σικάγο

Δοκιμάζουν μαγιώ)
Ελένη Ζαφειρίου: Βρε Καλλιόπη, όλα έξω τα έχουν τα κορίτσια!
Γεωργία Βασιλειάδου: Τι λες καημένη! Αλίμονο από μας που πρέπει να τα έχουμε όλα μέσα...
Η Θεία απ' το Σικάγο

[Γίνεται μια κηδεία. Περνάει μια άσχετη κυρία]
Κυρία: Καλέ, ποιος πέθανε;
Πιτσιρίκος: Δεν ξέρεις κυρία μου;
Κυρία: Όχι, ποιος;
Πιτσιρίκος: Αυτός που είναι μες στην κάσα!
Η κάλπικη λίρα

Θανάσης Βέγγος: Εγώ τώρα, εγώ Ελένη, ξέρεις πως είμαι τώρα; Εμένα τα μάτια μου κλείνουνε. Εγώ δηλαδή, για να καταλαβεις, θα ήθελα να πέσω έτσι μπρούμουτα, και να κοιμηθώ τρεις μήνες, μετά να γυρίσω ανάσκελα και να κοιμηθώ άλλους τρεις. Και μετά να τον πάρω καναδυό μήνες έτσι πλαγιαστός, για να συνέλθω...
Θα σε κάνω βασίλισσα

Γεωργία Βασιλειάδου: Ποιο δόντι σε πονάει;
Χωρικός: Ο κάτω δεξιός τραπεζίτης.
Γεωργία Βασιλειάδου: Εμ, βέβαια. Τραπεζίτης και αριστερός γίνεται;
Η κυρά μας η μαμή

Ορέστης Μακρής: Μπα, έχει και γιο η μαμή;
Ελένη Ζαφερίου: Ναι, ο νεαρός που ήρθε τελευταία.
Ορέστης Μακρής: Ο φοιτητής της ιατρικής; Μπα, δεν το 'ξερα ότι στο πανεπιστήμιο έβαλαν και έδρα ξεματιάσματος...
Η κυρά μας η μαμή

Γεωργία Βασιλειάδου: Όταν βρέχει, τρέχουν τα λύκεια [λούκια θέλει να πει]
Νίκος Σταυρίδης: Ποια λύκεια; Των Ελληνίδων;
Η ωραία των Αθηνών

(Ο Φωτόπουλος μιλάει με το είδωλό του στον καθρέφτη)
Είδωλο: Νώντα, σκέψου το. Νώντα σώζεσαι. Τέρμα πια οι αλητείες. Θα έχεις το σπιτάκι σου, τη γυναικούλα σου, τη ζεστασιά σου...
Μίμης Φωτόπουλος: Γυναίκα είναι αυτή ή πολυομυελίτης;
Η ωραία των Αθηνών

(Αφού έπεσαν με το αεροπλάνο στη μέση της ερήμου)
Βαγγέλης Σειληνός: Εγώ λέω να κάτσουμε εδώ και να περιμένουμε το καραβάνι.
Ρένα Βλαχοπούλου: Ναι, θα περάσει το καραβάνι των οχτώ και δέκα...
Μια Ελληνίδα στο χαρέμι

Κώστας Βουτσάς: Άκου μαμά... Ήρθε εδώ η Πέπη και την έδιωξα... Ναι! Της είπα όσα με είπες, αλλά με είπε χαλβά και πολλά στενοχωρήθηκα... Μαμά, άκου, να με κάνεις κιοφτέδες, πολλούς κιοφτέδες... και κομματάκι χαλβά...
Νύχτα γάμου

Γιατρός (μετράει την πίεση): Εικοσιένα.
Βασίλης Αυλωνίτης: Πολύ δεν είναι γιατρέ μου;
Γιατρός: Να σου πω. Αν ήσουν άλογο θα ήταν μια χαρά. Αλλά για άνθρωπο, πολύ είναι...
Ο θησαυρός του μακαρίτη

(Παίζουν πόκερ με στραγάλια)
Σπύρος: Μην τρως τα λεφτά!
Οι Απαράδεκτοι

(Ο μικρός γιος πάει να πάρει ψωμί καβαλώντας τη μηχανή του _μέσα_ στο σαλόνι)
Λάμπρος Κωσταντάρας: Βρε συ! Τι κάνεις; Τσίρκο είν΄ εδώ μέσα; Πού πας;
Γιος: Δε μου είπατε να πάω στο φούρνο;
Λάμπρος Κωσταντάρας: Και γιατί να πας με τη μηχανή παιδάκι μου; Δυο βήματα είναι ο φούρνος.
Γιος: Κι αφού την έχω γιατί να πάω με τα πόδια;
Λάμπρος Κωσταντάρας: Άει στο διάολο! Να γλυτώσουμε κι απ΄ τα καυσαέρια!
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι

(Κάθονται στο τραπέζι να φάνε, και τα παιδιά ορμάνε στα φαγητά)
Λάμπρος Κωσταντάρας: Κάντε και κανένα σταυρό βρε παιδιά, κάντε και κανένα σταυρό! Να μας βγει σε καλό!
(Κάνουν όλοι από ένα γρήγορο σταυρό)
Λάμπρος Κωσταντάρας: Σταυρό είπα! Όχι μαντολίνο!
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι

Γιώργος Κωσταντίνου: Δε μου λες; Εσείς [κομπιάζει] εδώ φτιάχνετε ένα που είναι, έτσι όλο σαντιγύ, που έχει από κάτω σοκολάτα... όχι, από πάνω σοκολάτα... και έχει πάλι το... και είναι όλο [κομπιάζει] μέσα σ΄ ένα γυάλινο μπωλ...
Σερβιτόρος: Ααα, προφιτερόλ κύριε!
Γιώργος Κωσταντίνου: Πώς το ΄πες;
Σερβιτόρος: Προφιτερόλ.
Γιώργος Κωσταντίνου: Φροφιτερόλ...
Σερβιτόρος: Όχι φροφιτερόλ, προφιτερόλ.
Γιώργος Κωσταντίνου: Τροφιτερόλ...
Σερβιτόρος: Όχι τροφιτερόλ, προφιτερόλ κύριε. Να σας το μάθω...
Γιώργος Κωσταντίνου: Όχι... Δε θέλω να το μάθω... Θέλω να το φάω!
Χτυποκάρδια στο θρανίο

Ας θυμηθουμε "Παρα Πεντε"
Ξαδέλφη Φώτη: Είμαι 26 χρονών!
Πατέρας Φώτη: Φρίντα κορίτσι μου εγώ σε μεγάλωσα!
Ξαδέλφη Φώτη: Δεν ακούω τίποτα είμαι 26!
Φώτης: Ε ναι ρε μπαμπά, 10 χρόνια στο λέει τώρα!

Μαριλένα: Το παιδί αν μεγαλώσει στο χωριό θα έχει accent.
Ζουμπουλία: Τι καλέ; αυτό που βάζουμε στις μασχάλες;

Σπύρο: Γιαγιά, πρέπει να φέρουμε ένα γιατρό στη Θεοπούλα
Θεοπούλα: Δε θέλω γιατρό. Αρχιτέκτονα να μου φέρετε.
Σπύρο: Όχι για να σε παντρέψουμε καλέ, για να δει πως είσαι!
Θεοπούλα: Εγώ κούκλα είμαι. Αυτός πως θα ναι... Θα ναι ψηλός?

Ντάλια: Αυτό εδώ τι είναι;
Φώτης: Φαγκρί!
Ντάλια: Α! βγαινει και σε άλλα χρώματα;; Φαμπεζ, Φαμωβ,...

"Δυο Ξένοι"
Ντένη Μαρκορά: Πως είσαι Φλωράνς;
Φλώρα : Πτώμα είμαι...
Ντένη Μαρκορά: Α! Στο'πανε ε; Τι κακός που είναι ο κόσμος!

Φλώρα: όλη μέρα σκεφτόμουν τι να μαγειρέψω τι να μαγειρέψω και ξαφνικά μου ρθε η φάτσα σου στο μυαλό και το βρήκα
Ντένη: αα και τι καλό θα μαγειρεψεις;
Φλώρα: στραπατσάδα...

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget