Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης – Αποχέτευσης Θήβας (ΔΕΥΑΘ) σε εφαρμογή των επιβεβλημένων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού (covid-19)μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας τροποποιεί την υποδοχή και την εξυπηρέτηση κοινού στα γραφεία της στη θέση «Χοροβοϊβόδα» μέχριτην 19η Φεβρουαρίου 2021 οπότε και θα εκδοθεί νέα ανακοίνωση.
Η εξυπηρέτηση των
χρηστών των δικτύων μας θα γίνεται μόνο τηλεφωνικά, διαδικτυακά (Mail) και με
χρήση fax.
Βλάβες
2262028333, FAX2262028464.
2. Ηλεκτρονικά
στις διευθύνσεις info@deyathivas.gr και nlampropoulos@deyathivas.gr.
και μόνο μετά από
τηλεφωνική επικοινωνία
και
προγραμματισμένο ραντεβού στο 2262022547 αιτήσεις
1. Επανασύνδεσης
2. Διακοπής
υδρομέτρου
3. Ρύθμισης
οφειλών
4. Νέας σύνδεσης
ύδρευσης – αποχέτευσης.
1. Μέσω της
Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Λογαριασμών https://deya-ebill(ανέξοδα για τον εντολέα
– πληρωτή) με χρήση χρεωστικής – πιστωτικής κάρτας.
2. Στην ΤΡΑΠΕΖΑ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή).
3.
Σευποκαταστήματα άλλων τραπεζών, ΕΛΤΑ και καταστήματα ΟΠΑΠ με χρέωσηκαι ευθύνη
του εντολέα – πληρωτή.
4. Με INTERNET
BANKING από όλες τις τράπεζες (όχι μέσω εφαρμογής (app)) ανέξοδα για τον
εντολέα – πληρωτή.
5. Με PHONE
BANKINGανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή.
6. Με ΠΑΓΙΑ
ΕΝΤΟΛΗανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή.
Περισσότερες
πληροφορίες δείτε στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΘ https://www.deyathivas.gr.
2. «Εξοφλούμε τους
λογαριασμούς του νερού εμπρόθεσμα ώστε να μπορεί η ΔΕΥΑΘ να συνεχίσει να
λειτουργεί και να παρέχει απρόσκοπτα και αδιάλειπτα τις ζωτικής σημασίας
υπηρεσίες της προς όλους».
Δημοσίευση σχολίου