Σέβομαι απόλυτα τις απόψεις των συναδέλφων εκπαιδευτικών στα
δημόσια σχολεία που διαφωνούν με τη χρήση κάμερας στις τάξεις. Διαβάζω με
προσοχή τα επιχειρήματά τους και σε πολλά από αυτά συμφωνώ (αν και
στενοχωριέμαι ιδιαίτερα για το οτι φτάνουμε στη δαιμονοποίηση σχεδόν της
τεχνολογίας).
Η εκπαιδευτική διαδικασία και η σχέση δασκάλου-μαθητή είναι ιερή
και ιδιαίτερη και θα πρέπει να μην είναι «εκτεθειμένη» σε «κοινή θέα» (ίσως
βέβαια είμαστε υπερβολικοί οτι υπάρχει πραγματικά τέτοιος φόβος αλλά ας το
δεχτούμε έστω και αξιωματικά).
Ιερή όμως είναι και η απρόσκοπτη πρόσβαση ΟΛΩΝ των μαθητών
στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μαθητές που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες ή που
έχουν άτομα στο οικογενειακό τους περιβάλλον ή για τον οποιοδήποτε λόγο δεν
μπορούν να παρακολουθήσουν αυτά τα, τελευταία για φέτος, μαθήματα τι θα
κάνουν;; Θα αποκλειστούν από την τάξη; Θα έχουμε μαθητές δύο ταχυτήτων;
Μη ξεχνάμε βέβαια οτι δε μιλάμε για μια μόνιμη κατάσταση
αλλά για συνθήκες όπως αυτές που βιώνουμε που έφεραν την καθημερινότητά μας
ανάποδα.
Συνάδελφοι μαζί σας...όχι κάμερες στις σχολικές αίθουσες.
Αλλά σας παρακαλώ πολύ, όχι στείρα αντίδραση...προτείνετε κάτι για όσους
μαθητές μείνουν σπίτι. Έτσι και θα ωφεληθούν πραγματικά τα παιδιά και θα είναι
και απόλυτα σεβαστή η αντίδρασή σας!
Και μη ξεχνάτε κάτι ακόμα. Τα παιδιά κάθονται από τις 11
Μαρτίου....ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!!! Γιατί, λυπάμαι και ντρέπομαι που το
διαπιστώνω, απογοητευτικά μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μας δεν έκανε ίχνος
τηλεμαθήματος αυτό το διάστημα... Δεν μπορώ παρά να θεωρήσω οτι έγινε όχι από
τεμπελιά αλλά από αδυναμία χρήσης των «νέων» τεχνολογιών. Ας μην είναι όμως
αυτή η αδυναμία μας τροχοπέδη στη γνώση των παιδιών μας..ας μην γίνουν οι δικές
μας ελλείψεις φόβος για το ψηφιακό (και όχι μόνο) άλμα που χρειάζεται επιτέλους
σε όλους τους τομείς.
ΥΓ: σταματήστε παρακαλώ τα σχόλια περί “big brother” γιατί
έτσι γελοιοποιείται το πολύ σοβαρό αυτό θέμα αλλά και η στάση σας.
Δημοσίευση σχολίου