Ο Τάσος Καμούτσης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Γιώργο Αναστασίου "ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ"

Φίλες και φίλοι, τα 4,5 χρόνια που πέρασαν αγωνιζόμενος ως μέλος της παρούσας Δημοτικής Αρχής δίπλα στον Δήμαρχο κ. Νικολάου, μου πρόσφεραν επί πλέον εμπειρία και μου ανέδειξαν πολλά συναισθήματα και χαρακτήρες, τα περισσότερα εκ των οποίων θετικής χροιάς με κυριότερο την αξιοπρέπεια.
Η κοινή προσπάθεια με ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους συναδέλφους μου με κάνει να αισθάνομαι ικανοποιημένος στο μέτρο που μου αναλογεί και για την δική μου συνδρομή στην μάχη που δίνουμε ώστε να σταθεί ο Δήμος μας όρθιος μέσα στην πολυποίκιλη κρίση.
Ικανοποιημένος μεν για αυτά που προγραμματίσαμε και αυτά που κάναμε πράξη και συνυπεύθυνος δε για τα λάθη, τις ολιγωρίες και για εκείνα που οραματιστήκαμε και δεν έλαβαν σάρκα και οστά.
Γιατί η απώλεια της αίσθησης ευθύνης είναι η πιο αρνητική συνέπεια της υποταγής στην εξουσία.
Στην μέχρι τώρα θητεία μας, καταφέραμε μέσα στην βαθιά οικονομική κρίση που ματώνει 10 χρόνια τώρα την Κοινωνία αλλά και την Αυτοδιοίκηση, να επιβιώσουμε, να ορθοποδήσουμε και να κάνουμε βήματα μπροστά, αφήνοντας έργο και μια ικανοποιητική υποδομή και παρακαταθήκη.
Ίσως να μοιάζουν λίγα τα όσα έγιναν και τα όσα γίνονται καθημερινά στον τόπο μας συγκριτικά με το μέγεθος και τις ανάγκες της πόλης και του Δήμου μας.
Παλέψαμε για το καλύτερο και καταφέραμε αρκετά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εφησυχάζουμε ούτε ότι συμβιβαζόμαστε με τη σημερινή εικόνα και την ωμή πραγματικότητα της πόλης και των χωριών μας.
Η λύση των προβλημάτων μας είναι το μεγάλο άλμα προς το Μέλλον, μέσα από σαρωτικές αλλαγές και τολμηρές αποφάσεις, φέρνοντας στο προσκήνιο και υλοποιώντας πρωτοπόρες και καινοτόμες προτάσεις ανθρώπων και φορέων που μοχθούν για το σήμερα, σχεδιάζοντας το αύριο. Η Δημοτική αρχή έχει καθήκον να εμπνέεται από τους Δημότες αλλά και να τους εμπνέει.
Έχοντας απέναντί μου το θολό τοπίο και την αβεβαιότητα, νιώθοντας την απώλεια της εμπιστοσύνης των πολιτών προς κάθε αντιπροσωπευτικό θεσμό και Δημόσια εξουσία, αντικρίζοντας πολίτες οργισμένους και αμήχανους, είχα να απαντήσω στο μεγάλο προσωπικό δίλλημα για το αν σταματώ ή συνεχίζω την πορεία μου στον δρόμο που αφορά στον θεσμό της Αυτοδιοίκησης.
Ως ενεργό μέλος της Κοινωνίας έχω αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου στον απλό πολίτη και σε αγώνες για τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό.
Ως λειτουργός της Υγείας ασκώντας την Ιατρική, προσπαθώ να στέκομαι πάντα δίπλα στον Άνθρωπο, ειδικά στον αδύναμο και σε αυτόν που η ζωή έχει αδικήσει και πιστεύω πως έστω και εν μέρει τα έχω καταφέρει.
Από αυτά απορρέει η δύναμή μου ώστε με έντονη αυτοκριτική διάθεση μεν αλλά και με μεγάλη αυτοπεποίθηση δε, προσηλωμένος στα πιστεύω και τις αρχές μου να διεκδικήσω την εκλογή μου συμμετέχοντας μαζί με ικανούς και άξιους συνυποψήφιους στο ψηφοδέλτιο ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ, στηρίζοντας για την θέση του Δημάρχου Θηβαίων τον Γιώργο Αναστασίου.
Χωρίς καμία έπαρση, ζητούμε και ζητώ την εμπιστοσύνη και την στήριξή σας για ένα μεγάλο ΟΧΙ στις αγκυλώσεις, την ατολμία και τον συντηρητισμό και ένα μεγάλο ΝΑΙ στους μεγάλους στόχους, στην καινοτομία και την εξωστρέφεια. Με την ηθική δέσμευση βέβαια που όλα αυτά συνεπάγονται.
Η ύπαρξη θαυμάτων και θαυματοποιών αφορά οτιδήποτε άλλο εκτός της πολιτικής. Υπάρχουν μόνο αγώνες και αγωνιστές. Υπάρχουν οι οραματιστές της ουτοπίας και αυτοί του ρεαλισμού.
Απευθύνουμε ανοιχτό προσκλητήριο σε όλους. Για να σχεδιάσουμε μαζί την επόμενη μέρα, για ένα Δήμο στο επίκεντρο των εξελίξεων, με την Διοίκησή του υπηρέτη των Δημοτών του.
Γιατί όσα προβλήματα και αν λύθηκαν, ακόμα τόσα είναι εδώ και οι ανάγκες παραμένουν. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Τάσος Καμούτσης

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget