ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ του Αλέξανδρου Δημ. Φίλη

Φίλες και φίλοι,
 Υπηρετώ με τιμή, προσπάθεια και αγώνα την τοπική αυτοδιοίκηση από τον Σεπτέμβριο του 2014 έως και σήμερα, ώς Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Πλαταιών.Θεωρώ ότι είναι ευλογία να προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο υπηρετώντας τον συνάνθρωπο και τον συμπολίτη μου.
Επιθυμώντας να διευρύνω τις δραστηριότητες και την προσπάθεια μου για την βελτίωση της ποιότητας ζωής στον τόπο που ζούμε, ανακοινώνω την απόφαση μου να είμαι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος για το Δήμο Θηβαίων με τον συνδυασμό "ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ", του Υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Αναστασίου, με δέσμευσή μου να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την αναγέννηση και την ανάπτυξη στον Δήμο Θηβαίων.
 Εύχομαι Καλή Δύναμη και Καλόν Αγώνα σε όλους τους συνυποψηφίους μου.
 Φιλικά,
 Αλέξανδρος Δημ. Φίλης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget