Πολλοί το ζητούν εδώ και χρόνια, αλλά φαίνεται πως το
"dislike" δε θα εμφανιστεί ποτέ στο Facebook! Αντί αυτού, από την
εταιρεία επιβεβαίωσαν στο TechCrunch πως βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών ένα
νέο κουμπί που στόχο έχει να δίνει στους χρήστες ένα εργαλείο αποδοκιμασίας και
καταγγελίας δημοσιεύσεων που είναι ανάρμοστες και με τον τρόπο αυτό να
ειδοποιείται η πλατφόρμα για περαιτέρω ενέργειες.
Όταν κάποιος πατήσει το πλήκτρο "downvote" τότε υπάρχουν επιπλέον επιλογές για να γίνει πιο σαφής η καταγγελία του. Αυτοί οι επιπλέον χαρακτηρισμοί στα αγγλικά έχουν ονομαστεί "Offensive" (προσβλητικό), "Misleading" (παραπλανητικό) και "Off Topic" (εκτός θέματος).
Όταν κάποιος πατήσει το πλήκτρο "downvote" τότε υπάρχουν επιπλέον επιλογές για να γίνει πιο σαφής η καταγγελία του. Αυτοί οι επιπλέον χαρακτηρισμοί στα αγγλικά έχουν ονομαστεί "Offensive" (προσβλητικό), "Misleading" (παραπλανητικό) και "Off Topic" (εκτός θέματος).
Το κουμπί downvote εμφανίζεται μόνο σε δημόσιες δημοσιεύσεις
σελίδων. Δεν εμφανίζεται σε ποσταρίσματα από γκρουπ, από δημόσια πρόσωπα ή
απλούς χρήστες.
Η πληροφόρηση για τα downvotes δεν πηγαίνει στους χρήστες
του κοινωνικού δικτύου (δηλαδή τους διαχειριστές των σελίδων στις οποίες θα
υπάρχει το σχετικό κουμπί) αλλά στο Facebook και δεν υπάρχει μετρητής τους που
θα μπορούν να βλέπουν οι χρήστες όπως στα υπάρχοντα κουμπιά.
Το τεστ τρέχει περίπου στο 5% των χρηστών Android στις ΗΠΑ
με ρυθμίσεις γλώσσας στα αγγλικά.
http://gr.pcmag.com
Δημοσίευση σχολίου