Σήμερα 2 Νοεμβρίου ε.έ. ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.
Γεώργιος δέχτηκε στο Γραφείο του τον Αντιπεριφερειάρχη Αναπτυξιακού
Προγραμματισμού Επιχειρηματικότητας &
Εξωστρέφειας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κ. Θεμιστοκλή Χειμάρα και
τους συνεργάτες του καθώς και τον Αντιπεριφερειάρχη Χωροταξίας &
Περιβάλλοντος κ. Ιωάννη Ταγκαλέγκα.
Ο κ. Χειμάρας ενημέρωσε τον Σεβασμιώτατο
για το Πρόγραμμα Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης “Γέφυρα”, το οποίο υλοποιείται
από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος με τη χρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού
Κοινωνικού Ταμείου και ζήτησε να ενημερωθεί από τον Σεβασμιώτατο για τις δομές
που λειτουργούν στη Μητρόπολη και ποιές θα μπορούσαν να ωφεληθούν.

Δημοσίευση σχολίου