ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Κοροιδια απο την τραπεζα Εurobank

Συνεργάζομαι με την τράπεζα Eurobank Με Αρ συμβασης 0026005370********** απο το 2003 για μισθοδοσία αποταμιευση,πιστωτικη καρτα,καταναλωτικο δανειο,πληρωμες δεκο και γενικα την ειχα σαν κυρια τραπεζα μου,απο τα τελη του 2015 παθαίνω κατάθλιψη και ξεκιναω φαρμακευτικη αγωγη,τον μαιο του 2016 μενω ανεργος,συγγενικό μου προσωπο που μενει μαζι μου παθαινει καρκινο του πνευμονα και ξεκιναμε να τρεχουμε στα νοσοκομεια,μεχρι και εκεινη
την στιγμη ειμαι τυπικος στις δοσεις δανειου μου και πιστωτικης μου καρτας,με το που μενω ανεργος εγγράφομαι στον οαεδ και πηγαινω απο το καταστημα της eurobank της πανορμου με ολα τα δικαιολογιτικα και εγγυητη φιλο μου γιατρο με εισοδημα ανω των 20.000 ευρω τον χρονο (που ουτε αυτος τους εκανε) για να μπω σε ρυθμιση και να μου κατεβασουν την δοση για να μπορω να αντεπεξέλθω στις υποχρεωσεις μου βαση της ανεργίας καθως εχουν οπως μου ελεγαν τετοια προγραματα,και εκει αρχιζει η κοροιδια,ξεκινανε να με παίρνουν η eos matrix και η e-value (εισπρακτικες) με την τελευταια να με απειλει οτι η τραπεζα θα μου στειλει εξωδικο ενω ειμαι στην φαση επεξεργασιας αιτηματος ρυθμισης (εχω τις ηχογραφημενες κλησεις) να μου ακυρωνουν ενα ενα τα αιτηματα,να μου ζητουν ολη την ζωη μου σε χαρτια τα οποια και ετρεχα να δωσω και να μαθω απο εσωτερικα της τραπεζας eurobank οτι σε ανθρωπους με καταθλιψη δεν κανουν ρυθμισεις,ειμαι συνεχως σε ενα τηλεφωνο να μιλαω μαζι τους μηπως και κανουν κατι και ριξουν την δοση καθως εχει περασει σχεδον ενας χρονος και θελω να ειμαι τυπικος και να μου φυγει το αγχος και να μην με τοκιζουν συνεχεια απο δικες τους αναβολες,οι δικαιολογιες τους ειναι οτι το επεξεργαζονται και θα με παρουν,ποτε δεν πηραν ουτε προκειται,λυπαμαι που συνεργαστηκα με την τραπεζα Eurobank ολα αυτα τα χρονια γιατι την μοναδικη στιγμη που ηρθα σε αδιεξοδο δεν βρισκει καμια λυση αλλα σαν πελατη της με εχει γραμμενο και ισως αποσκοπουν στο να μου παρουν απλα το σπιτι για ενα δανειο 10.000 ευρω για αυτο και δεν κανουν την ρύθμιση.....κριμα Eurobank.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget