Ι.Ν. Μεγάλης Παναγίας Θηβών - ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ!!!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΠΑΡΤΗ!
Με λένε Βαγγέλη και θα ήθελα να σας μιλήσω για το δικό μου θαύμα της Μεγάλης Παναγίας στην Θήβα.Αλλά θα ξεκινήσω την αφήγηση μου από την αρχή. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Μόντρεαλ του Καναδά από Έλληνες γονείς μετανάστες. Εγκαταστάθηκα στην Ελλάδα σε ηλικία 30 χρονών .Καλά, καλά δεν γνώριζα την χώρα και τους νομούς της.
Ξέρω καλά την Πελοπόννησο αλλά την πόλη Θήβα δεν την είχα ακούσει.
Με την γυναίκα μου Ελένη ήμασταν παντρεμένοι 15 χρόνια ,άτεκνοι. Ποθούσαμε πολύ ένα παιδάκι που θα μας έδινε ζωή και μεγάλη χαρά.
Λέγαμε μεταξύ μας δεν πειράζει καλά είμαστε και έτσι αλλά κάπου στο βάθος του μυαλού μας όπως έλεγε και η γυναίκα μου εγώ πιστεύω ότι η Παναγία θα μας δώσει ένα παιδάκι έστω και στα 40.
Ήταν μια νύχτα του 2009 όταν είδα στο ονειρό μου μια μεγάλη άσπρη σκάλα.
Στο πάνω σκαλί στέκοταν ένας γέροντας με άσπρη γενειάδα και στο τελευταίο σκαλί ένα αγοράκι 10 χρονών όπου κρατούσε στην αγκαλιά του ένα μωρό τυλιγμένο με μια χειροποίητη κουβέρτα, όπου την κουβέρτα αυτή την γνώριζα, την είχα δει στρωμένη στο κρεβάτι μας. Τριγύρω ήταν όλα λουσμένα μέσα σε ένα άσπρο φως . Απευθύνεται το μικρό αγόρι και μου λέει . Πάρε την Μαρία της Θήβας ,την και την κράτησα στην αγκαλιά μου.
Το Πρωί που ξύπνησα ρωτώ την γυναίκα μου που είναι η άσπρη κουβέρτα και της εξηγώ το όνειρο μου. Η Ελένη ταράζεται και πιστεύει ότι αυτό είναι σημάδι από το Θεό . Ψάχνοντας και ρωτώντας λοιπόν εάν υπάρχει θαυματουργή εικόνα της Παναγίας , μας είπαν για την εικόνα της Μεγάλης Παναγίας στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στο κέντρο της πόλης.
Μια εικόνα του Ευαγγελιστού Λουκά βρεφοκρατούσα όπου τα μάτια της Παναγίας σε κοιτούν σε οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεται στον ιερό χώρο.
Πηγαίνοντας εκεί βρήκαμε πολύ εύκολα την εκκλησία όπου προσκυνήσαμε στην Χάρη της. Γυρνώντας στο σπίτι μας πέρασαν μερικοί μήνες και η γυναίκα μου Ελένη έμεινε έγκυος για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια γάμου. Γέννησε ένα υγιέστατο χαριτωμένο κοριτσάκι όπως είχα δει στο όνειρό μου.
Βαπτίσαμε το κοριτσάκι μας στην Μεγάλη Παναγία της Θήβας και το ονομάσαμε Σταυρούλα-Μαρία. Έκτοτε επισκεπτόμαστε και προσκυνούμε την Εικόνα της με ευλάβεια και πίστη και θα παρακινούμε και το κοριτσάκι μας να την επισκέπτεται συχνά.
Γιατί τώρα το πιστεύουμε ότι η Παναγία μας έστειλε το παιδί μας ,δώρο.

Ι.Ν. Μεγάλης Παναγίας Θηβών

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget