Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. κατά Αχιλλέα Μπέου !!

«Πολιτική και συνδικαλιστική δίωξη», του εργαζομένου του Δήμου Βόλου, μέλους του Γενικού Συμβουλίου, Γιώργου Μαγιάκου, καταγγέλλει η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., με αφορμή την αντίστασή του, κατά την περίοδο των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στους Ο.Τ.Α., στην απόφαση, του σε αργία Δημάρχου της πόλης, Αχιλλέα Μπέου, ο οποίος και με τη δική του
παρουσία..., επέλεξε να "σπάσει" την απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων, που διεκδικούν τη διατήρηση εργασιακών και ασφαλιστικών κεκτημένων τους, ενάντια στα συνεχόμενα, σκληρά μέτρα, που επιβάλλονται από την Κυβέρνηση.
«Καταγγέλλουμε την Δημοτική Αρχή του Δήμου Βόλου που με τους "στημένους" απεργοσπαστικούς μηχανισμούς όχι μόνο υπονομεύει τους αγώνες των εργαζομένων αλλά προετοιμάζει το έδαφος για την παραχώρηση του τομέα της καθαριότητας, ιδιαίτερα του κέντρου της πόλης σε μεγάλο-ιδιώτη, καθώς και για την πολιτικοσυνδικαλιστική δίωξη του συναδέλφου Γιώργου Μαγιάκου επειδή τόλμησε εκπροσωπώντας τους συναδέλφους τους να σηκώσει κεφάλι και να καταγγείλει και να διαφωνήσει με την Δημοτική Αρχή» τονίζει στην ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία και προσθέτει:
 «Καλούμε τη Δημοτική Αρχή του Βόλου να ανακαλέσει ΑΜΕΣΑ την μετακίνηση του Γεώργιου Μαγιάκου και τους εργαζόμενους στους Ο.Τ.Α. του Νομού Μαγνησίας να αντισταθούν και να αγωνιστούν ενάντια σε τακτικές και πρακτικές παλαιοκομματικού τύπου που μας γυρνούν στο παρελθόν και μόνο στόχο έχουν να εκφοβίσουν και να τρομοκρατήσουν τους εργαζόμενους!!!».

Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget