Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Μήνυμα Δημάρχου Λεβαδέων για τις πανελλαδικές εξετάσεις‏

Με αφορμή τη σημερινή έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων η Δήμαρχος Λεβαδέων κ. Γιώτα Πούλου εύχεται στις μαθήτριες και τους μαθητές που συμμετέχουν στις εξετάσεις καλή δύναμη και επιτυχία στην προσπάθεια που καταβάλλουν για την εκπλήρωση των στόχων και των προσδοκιών τους.Οι εξετάσεις αποτελούν ένα επιπλέον βήμα στον αγώνα για τη μάθηση που
δεν τελειώνει σε μια χρονιά εξετάσεων, αλλά συνεχίζεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας.
Καλή σας επιτυχία.

Δήμαρχος Λεβαδέων

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget