Κλειστή θα
παραμείνει η κοιλάδα των Τεμπών από τη Δευτέρα 16 Μαΐου και για τις επόμενες
δύο ημέρες, 17 και 18 του μηνός, επίσης από τις 7 το πρωί έως τις 8 το βράδυ
λόγω εκτέλεσης εργασιών συντήρησης των μέτρων βραχοπροστασίας.
Σύμφωνα με
ανακοίνωση που εξέδωσε η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας τις
ως άνω μέρες και ώρες θα απαγορεύεται η διέλευση στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου
Π.Α.Θ.Ε., από τον κόμβο Γυρτώνης μέχρι τη διασταύρωση Στομίου.
Όπως ανακοίνωσε
εξάλλου η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» κατά τη διάρκεια της διακοπής της
κυκλοφορίας στην Κοιλάδα των Τεμπών θα γίνει αναστολή είσπραξης διοδίων στους
Σταθμούς Διοδίων Πυργετού, Μακρυχωρίου, πλευρικό Μακρυχωρίου και πλευρικούς
Γυρτώνης. Κατά τη διάρκεια
της απαγόρευσης, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από εναλλακτικές
διαδρομές ως ακολούθως:
Κατεύθυνση
κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη:
- Τα φορτηγά άνω
των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία θα εκτρέπονται:
Από τον ανισόπεδο
κόμβο Νίκαιας, προς την Περιφερειακή Οδό Λάρισας- Τρικάλων και στη συνέχεια
μέσω Ε.Ο. Λάρισας- Τρικάλων- Καλαμπάκας- Γρεβενών, θα εισέρχονται στην Εγνατία
Οδό.
Από τον ανισόπεδο
κόμβο Γυρτώνης, προς την Επαρχιακή Οδό Γυρτώνης- Αμπελώνα- Τυρνάβου και στη
συνέχεια μέσω Ε.Ο. Ελασσόνας- Κοζάνης θα εισέρχονται στην Εγνατία Οδό και στη
συνέχεια στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε., στο ύψος Κλειδί Ημαθίας.

Δημοσίευση σχολίου