Στο κτηνιατρείο
των Νικολέντζου – Καπελιέρη στην Χαλκίδα μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται το
μικρόσωμο σκυλί ράτσας Πίντσερ που εντοπίστηκε στο κέντρο της Θήβας πριν από
μια εβδομάδα να περιφέρεται υποσιτισμένο και αδύναμο. Στο ζώο, όπως εξήγησε στο
www.zoosos.gr η Μαρία Κόλλια μέλος του Δ.Σ. του «Φιλοζωικού Συλλόγου Θήβας
Άγιος Φραγκίσκος» που συμμετείχε στη διάσωση του, αυτός στον οποίο ανήκε είχε
βάλει μια πολύ χοντρή αλυσίδα ως περιλαίμιο και σε αυτή είχε περάσει και σύρμα.
Το θηλυκό σκυλάκι με την πολύ πρησμένη κοιλιά περιφερόταν φοβισμένο έξω από την
Εθνική Τράπεζα και εκείνοι που νοιάστηκαν για την τύχη του, αφού κατάφεραν να
το πιάσουν το πήγαν στον κτηνιατρείο. Από τις αιματολογικές εξετάσεις
αποδείχτηκε ότι πάσχει από λεϊσμανίωση αλλά ευτυχώς δεν έχουν πειραχτεί τα
ζωτικά του όργανα γι’ αυτό και ξεκίνησε ήδη θεραπεία με Milteforan. Ενώ πήρε
και χάπια για τα ενδοπαράσιτα. Αν κάποιος θα ήθελε να βοηθήσει με την φιλοξενία
αρχικά ή και την υιοθεσία του ζώου μπορεί να στείλει μέσω facebook εδώ μήνυμα ώστε η Τασία – που είτε κάποιος την έχασε
και δεν νοιάστηκε είτε κάποιος την εγκατέλειψε επειδή αρρώστησε – να ζήσει μια
φυσιολογική ζωή. Αν θα θέλατε να του ανοίξετε το σπιτικό σας καλέστε στο
τηλέφωνο (καθημερινά μετά στις 19:30): 6973056275.

Δημοσίευση σχολίου