"Συμμαχία" - ΕΚΠΛΗΞΗ για τον Γ. Πατούλη στην "υπόθεση" ΡΑΔΙΟ – ΑΡΒΥΛΑ

Στήριξη του αν. Υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη, στον συνάδελφό του Δήμαρχο Αμαρουσίου, Πρόεδρο της ΚΕΔΕ και του ΙΣΑ, Γιώργο Πατούλη, αναφορικά με το... διαβόητο σκετς της σατιρικής εκπομπής ΡΑΔΙΟ - ΑΡΒΥΛΑ.
 Ο Π. Πολάκης, αφού επισημαίνει πως, τον χωρίζει «ιδεολογική, πολιτική και συνδικαλιστική άβυσσος», με τον Γ. Πατούλη, και πως, έχουν «συγκρουστεί», συνδικαλιστικά, τόσο σε επίπεδο ιατρικού επαγγέλματος, όσο και Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ο Π. Πολάκης ήταν Δήμαρχος Σφακίων) κάνει λόγο για «κανιβαλισμό, εμετικό "χιούμορ", χυδαία σκετσάκια», που, «προσβάλλουν με τόσο αηδιαστικό τρόπο αυτόν και την οικογένεια του, για χάρη της τηλεθέασης, από τους δήθεν υπεράνω και ψαγμένους Ράδιο Άρβυλα», όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει στη σχετική ανάρτησή του στο facebook και προσθέτει:
 «Δεν μπορώ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΟΠΟ και να πω ότι επιτέλους και στην πολιτική αντιπαράθεση και στη δημοσιογραφία και στη σάτιρα υπάρχουν ΗΘΙΚΑ ΟΡΙΑ...».

Θήβα Lifestyle

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget