Ιστορίες για αγρίους - Eurobank, όπως ... απατεώνας(καταγγελία αναγνώστη)



Πριν από τρεις μήνες, αποφάσισα να ασφαλίσω το σπίτι μου σε ασφαλιστική εταιρία της επιλογής μου, διότι η Eurobank, από την οποία έχω πάρει το στεγαστικό μου δάνειο, χρέωνε ετήσια ασφάλιστρα ύψους 380 €. Η δική μου ασφαλιστική, για το ίδιο ακριβώς ασφαλιστήριο, χρεώνει 180 €. Πρώτο δείγμα για το τι κλέψιμο πέφτει από την Eurobank σε βάρος των πελατών της.

 Πήρα λοιπόν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, σε δύο αντίγραφα, ένα για την αφεντιά μου και ένα για την τράπεζα. Η υπάλληλος της τράπεζας το έλεγξε, το παρέλαβε κανονικά και μου είπε ότι όλα είναι εντάξει, όπως πρέπει.
 Πριν από 2-3 μέρες, δέχθηκα τηλεφώνημα από κάποια κυρία, που μου συστήθηκε ως εκπρόσωπος της Eurobank, για να με ενημερώσει ότι χρωστάω χρήματα για το ασφαλιστήριο του σπιτιού. Σε απάντησή μου, ότι έχω καταθέσει ασφαλιστήριο από άλλη εταιρία, μου είπε ότι η ενημέρωσή μου γίνεται με βάση το τι βλέπει αυτή στην οθόνη της και αν έχω κάποια αντίρρηση, να περάσω από υποκατάστημα της τράπεζας.
 Σήμερα το πρωί, λοιπόν, πέρασα από υποκατάστημα, όπου ο ευγενέστατος υπάλληλος μου είπε τα εξής όμορφα:
 1. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο της δικής μου ασφαλιστικής εταιρίας άρχισε να καλύπτει το σπίτι τρεις μέρες μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου της Eurobank.
 2. Αυτόματη διακοπή του ασφαλιστηρίου της Eurobank δεν μπορεί να γίνει. Θα πρέπει να τους πληρώσω όλο το ποσό, δηλ. 380 ευρώ, να γίνει αντιλογισμός και να μου επιστραφούν τα υπόλοιπα, όχι από την ημέρα έναρξης κάλυψης του δικού μου συμβολαίου, αλλά από την ημέρα πληρωμής των 380 ευρώ.
 Σε ερώτησή μου αν ξέρει καμιά άλλη ασφαλιστική εταιρία που να λειτουργεί έτσι απατεωνίστικα, όπως η Eurobank, ο υπάλληλος κοκκίνησε χωρίς να πει τίποτα. Του είπα ήρεμα ότι η Eurobank είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας που έχω γνωρίσει στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, διότι εξαπατά και κλέβει τους πελάτες της διαρκώς και ποικιλοτρόπως, στηριζόμενη στην έλλειψη ελέγχου, αφού το κράτος μας κυβερνάται από ξεπουλημένους πολιτικούς, τσιράκια των τραπεζιτών. Και πάλι ο υπάλληλος κατακόκκινος δεν είπε τίποτα.
 Συνέχισα και τον ρώτησα, βάσει ποιας νομοθεσίας, η Eurobank χρεώνει έξοδα καθυστέρησης, αν καθυστερήσεις μια μέρα να πληρώσεις τη δόση ενός δανείου, τη στιγμή που έτσι και αλλιώς χρεώνει τόκους υπερημερίας. Πάλι μούγκα.
 Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσω ότι ο υπάλληλος ήταν πραγματικά ένας ευγενής κύριος, που μου έδωσε την εντύπωση ότι τα ίδια παράπονα τα έχει ακούσει χιλιάδες φορές, και ότι ντρεπόταν για λογαριασμό της συμμορίας, συγνώμη τράπεζας, για την οποία εργαζόταν, αλλά λόγω θέσης δεν μπορούσε να μιλήσει. Άλλωστε στις μέρες μας. οι θέσεις εργασίας είναι επισφαλείς. Και καταλήγω σ” αυτό το συμπέρασμα γιατί δεν έκανε καμία προσπάθεια να δικαιολογήσει την τράπεζα, σε αντίθεση με κάτι άλλες μουλάρες, που μου έχουν τύχει σε αντίστοιχες συζητήσεις.
 Η συζήτησε τελείωσε λέγοντάς του ότι τίποτα απ” όσα είπα δεν αναφέρονται σ” αυτόν προσωπικά, αφού είναι απλός υπάλληλος και δεν καθορίζει την πολιτική της τράπεζας. Τον χαιρέτησα και έφυγα.
 Από δω και μπρος, κάθε ανανέωση του ασφαλιστηρίου, στη δική μου εταιρία φυσικά, θα επιδίδεται στην κωλοτρα….., συγνώμη, στη Eurobank εννοώ, με δικαστικό επιμελητή και όταν καταλήξουμε στα δικαστήρια, ας πάει να πει ότι δεν είχα το σπίτι ασφαλισμένο αλλού. 
  Μένω με την απορία, αν ποτέ ανακάμψει αυτή η χώρα, που στο διάολο θα βρουν πελάτες, με όλα αυτά που τους κάνουν.


καταγγελία αναγνώστη

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget