Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Δημήτρης Αλεξάνδρου: ‘’Ράβε ξήλωνε’’- σχόλιο για τον πεζόδρομο της Θήβας



http://thivarealnews.blogspot.gr/p/sitemap-page.html
Ενώ οι βιτρίνες των καταστημάτων στην πόλη μας εξαφανίζονται, και δεκάδες καταστήματα κατεβάζουν ρολά, ένα πολυδάπανο «έργο βιτρίνας» εξελίσσεται στο κέντρο και στον πεζόδρομο της Θήβας. Ως άλλοι Φαραώ, ξηλώνουν τα πάντα για να τα ξαναφτιάξουν. «Ράβε, ξήλωνε δουλειά να μη σου λείπει» λέει ο λαός μας. Την ίδια ώρα δεκάδες μικροπροβλήματα στις πόλεις και στα χωριά, που απαιτούν μικρές δαπάνες, περιμένουν υπομονετικά μήνες τώρα τη λύση τους.

Είναι θέμα επιλογής και προτεραιοτήτων θα μου πεις.
Ναι αλλά και «τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους πισινούς», πώς να το κάνουμε!...

πεζόδρομο,θηβα,Αλεξάνδρου

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget