Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Συμμετοχή του Εργατικού Κέντρου Λιβαδειάς στην 24ωρη Γενική Απεργία την Τετάρτη 9/4/2014



Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Λιβαδειάς σε Συνεδρίασή του αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία, που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε. για την Τετάρτη 9/4/2014.Καλούμε όλους τους Εργαζόμενους, έξω από το Δημαρχείο Λιβαδειάς την Τετάρτη 9/4/2014 και ώρα 8.00΄το πρωί, να δώσουμε ηχηρό μήνυμα αντίστασης απέναντι σε αυτούς που με τις πολιτικές που εφαρμόζουν υποθηκεύουν το μέλλον μας , κλέβουν τα όνειρά μας , καταστρέφουν τις ζωές μας.

 ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ !!!

Την Απεργιακή Συγκέντρωση συνδιοργανώνουν:
* Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς
* Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α΄βαθμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας Λιβαδειάς
* ΕΛΜΕ Νομού Βοιωτίας
* Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Επαρχίας Λιβαδειάς
* Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Λιβαδειάς
* Σύλλογος Εργαζομένων ΙΚΑ Νομού Βοιωτίας

Λιβαδειά,Απεργία

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget