Ο Άντρας που Τρώει Μόνο Pizza Εδώ και 25 Χρόνια



Ο φίλος μου ο Dan δεν επιβιώνει με τίποτα άλλο παρά μόνο με πίτσα. Υπάρχει εκείνη η φράση που λέει «η ποικιλία είναι το αλατοπίπερο της ζωής», αλλα για τον Dan, ένα 38χρονο ξυλουργό που ζει στο Maryland, η ρίγανη είναι το μόνο μπαχαρικό που δίνει γεύση τη ζωή του, γιατί είναι και το μόνο πράγμα που θα βάλει πάνω σην πίτσα του.
Την επόμενη φορά λοιπόν που κάποιος σας πει να τρώτε λαχανικά, μπορείτε να του πείτε να πάει να πνιγεί και να τον διαφωτίσετε με την ιστορία αυτού του τύπου.
 Όλοι όσοι γνωρίζουν τον Dan απορούν πώς είναι ακόμα ζωντανός. Πέρα από το γεγονός ότι η διατροφή του είναι εντελώς τρομακτική, έχει επίσης διαβήτη και συχνά παθαίνει υπογλυκαιμία. Όταν τα επίπεδα σακχάρου του αίματος βυθίζονται στην επικίνδυνη ζώνη, καταλήγει σε σκηνικά που τον θέλουν λιπόθυμο στο πάτωμα της κουζίνας του με το εσώρουχό του, και με κατεψυγμένα τρόφιμα διάσπαρτα γύρω του. Υπήρξε μία φορά μάλιστα που αγόρασε ένα καινούργιο αυτοκίνητο και μετά λιποθύμησε στο δρόμο για το σπίτι. Παρέκκλινε από το δρόμο και κατέστρεψε εντελώς το αμάξι, αλλά εκτός από αυτό το μεμονωμένο περιστατικό, η διατροφή της πίτσας φαίνεται να δουλέυει καλα γι’ αυτόν.Μίλησα πρόσφατα με τον Dan για να ακούσω περισσότερα για το πώς του ήρθε να τρέφεται μόνο με γλουτένη, σάλτσα ντομάτας και τυρί.

Λέγεται ότι είσαι ο βασιλιάς της πίτσας. Πώς βγήκε αυτή η φήμη;

Dan Janssen: Τρώω πίτσα αποκλειστικά κάθε μέρα της ζωής μου τα τελευταία 25 χρόνια, και δεν μιλάω απλά για ένα κομμάτι πίτσα κάθε μέρα. Συνήθως τρώω μια ολόκληρη πίτσα 14 ιντσών, και τρώω μόνο πίτσα με τυρί. Ποτέ δεν το σιχαίνομαι. Αν πάω σε μια πιτσαρία ή σε άλλη μάρκα, είναι σαν να τρώω ενα εντελώς διαφορετικό γεύμα.

Ποια είναι η αγαπημένη σου πίτσα;

Η πιο αγαπημένη μου είναι η πίτσα από το Pontillo στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. (Σημείωση του συντάκτη: Είναι μια αλυσίδα που βρίσκεται στο Ρότσεστερ με 20 καταστήματα σε αυτήν την περιοχή.) Έχω να φάω απο εκεί για πάνω από δέκα χρόνια, οπότε δεν μπορώ να μιλήσω για το αν εξακολουθεί να είναι καλή, αλλά την τελευταία φορά που έφαγα, ήταν μακράν η καλύτερη πίτσα που είχα φάει ποτέ.

Γιατί δεν τρως άλλα φαγητά;

Συνήθιζα να τρώω “κανονικό φαγητό" όπως κάθε κανονική αμερικανική οικογένεια, αλλά όταν ήμουν 15 ή 16, πήρα την απόφαση να γίνω χορτοφάγος βάσει ηθικής λογικής. Εξακολουθώ να αγαπάω τη γεύση του κρέατος ακόμα και σήμερα, αλλά εξαιτίας των πεποιθήσεων μου, το έκοψα. Αυτό ήταν περίπου πριν από 23 χρόνια. Μισώ επίσης τα λαχανικά.

Η τωρινή σου διατροφή δεν δημιουργεί διαβήτη;

Όταν πρώτη φορά διαγνώστηκα με διαβήτη, ο ενδοκρινολόγος μου μου είπε, «Θα πρέπει να πας σε διατροφολόγο. Τρέφεσαι φρικτά.» Έτσι πήγα σε ένα διατροφολόγο και ήταν χάσιμο χρόνου. Σου δίνουν απλά μια λίστα με πράγματα που πρέπει να δοκιμάσεις, λέγοντας, «Ω είσαι χορτοφάγος, θα πρέπει να δοκιμάσεις αυτό, αυτό και αυτό.» Και φυσικά εγώ δεν πρόκειται να δοκιμάσω κανένα από αυτά. Μου αρέσει η πίτσα. Δεν πήρα ποτέ κάποια αρνητική αντίδραση, εκτός από τον πρώτο μου ενδοκρινολόγο. Αλλά όλοι οι άλλοι γιατροί μου είπαν, «η χοληστερίνη σου είναι μια χαρά. Φαίνεσαι υγιής. Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις.» Δεν είχα ποτέ κάποιον να ανησυχεί πραγματικά για αυτό, εκτός από την αρραβωνιαστικιά μου, και αυτή δεν είναι ανησυχεί υπερβολικά. Με τις συμβουλές και την υποστήριξή της, πήγα σε έναν θεραπευτή για να μιλήσω σχετικά με την αποστροφή μου στο φαγητό και εξερευνήσαμε γιατί έχω ένα τόσο περιορισμένο διαιτολόγιο. Πρέπει να πω, παρόλο που ακούγομαι σαν ένα φρικτά ανθυγιεινό και χοντρό άτομο, δεν είμαι. Είμαι λεπτός. Έχω τόνους ενέργειας, και αισθάνομαι υπέροχα κάθε μέρα, οπότε κάτι πρέπει να υπάρχει στην αποκλειστική διατροφή με πίτσα.

Mπορώ να σε ρωτήσω τι συζητούσατε με τον γιατρό σου;

Με βοήθησε να ανακαλύψω κάποια πράγματα που πάντα ήξερα, αλλά ποτέ δεν είχα συνειδητοποιήσει τη σημασία τους, όπως όταν ήμουν τεσσάρων ή πέντε, ζούσαμε στις απόμακρες περιοχές της Βόρειας Καρολίνας, όπου πήγαινα παιδικό σταθμό στο σπίτι της κας Stanfill. Προσπαθούσε να μας ταϊσει όλους στιφάδο, κάθε μέρα, το οποίο δεν είναι κάτι που θα έδινες ποτέ σε ένα πεντάχρονο. Είναι είτε κοτόπουλο, χοιρινό ή κουνέλι με μοσχάρι και μπάμιες, φασόλια, καλαμπόκι, πατάτες και ντομάτες. Διαμαρτυρόμουν και προσπαθούσα να τρέξω μακριά, αλλά με άρπαζε. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν με έδερνε ή αν μου έριχνε ξυλιές, αλλά ξέρω ότι με κλείδωνε μέσα σε μια ντουλάπα για τιμωρία που δεν έφαγα το στιφάδο. Καθόμουν εκεί μέσα και έκλαιγα και ούρλιαζα για μερικές ώρες μέχρι η μητέρα μου να έρθει να με πάρει.

Δεν υπήρχε άλλη μια τραυματική ιστορία που ανέφερες που αφορά την αδερφή σου;

Όταν ήμουν πέντε χρονών, ήμουν στην αυλή. Η αδελφή μου με τάϊζε κάτι μανιτάρια, τα οποία τελικά ήταν δηλητηριώδη, και χρειάστηκε να μεταφερθώ στο νοσοκομείο. Μου έδιναν Coca-Cola και φρουκτόζη μέχρι που έκανα εμετό, και μετά συνέχισα να κάνω εμετό ανεξέλεγκτα όλη τη νύχτα. Ήμουν μια χαρά μετά από αυτό. Καλά, αυτό ακούγεται τρομακτικό. Από τις μεγάλες αλυσίδες πίτσας, ποιες είναι οι αγαπημένες σου;

Λοιπόν, θα έλεγα ότι είναι όλες σχετικά χάλια, αλλά παρολαυτά συχνάζω εκεί. Η πίτσα είναι σαν το σεξ - ακόμη και όταν είναι κακιά, είναι καλή.

Σ’αρέσει να μαγειρεύεις καθόλου;

Θεέ μου, όχι. Η μαγειρική μου είναι επικεντρωμένη γύρω από το φούρνο μικροκυμάτων. Ποτέ δεν κατάλαβα το μαγείρεμα. Βάζεις τόσο πολύ χρόνο, ενέργεια και χρήματα σε αυτό, και στη συνέχεια το τρως, και φεύγει.

Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα φαγητά που θα θελες να δοκιμάσεις να φας στο μέλλον;

Ποτέ δεν θέλω να εγκαταλείψω την αγάπη και το πάθος μου για την πίτσα. Ωστόσο, θα ήθελα να μπορέσω να πάω σε ένα εστιατόριο όπου δε σερβίρουν πίτσα και να παραγγείλω κάτι εκτός μενού, το οποίο δεν μπορώ να κάνω τώρα.

Η αρραβωνιαστικιά μου είναι χορτοφάγος, οπότε θα ήταν ωραίο να μπορούσαμε να βγούμε έξω σε πιο ωραία εστιατόρια μαζί. Είμαστε περιορισμένοι ως προς το πού πάμε, λόγω του εθισμού μου στην πίτσα. Αλλά την ίδια στιγμή, δεν θέλω να τα παρατήσω. Και δεν θέλω να γίνω ένας καλοφαγάς ή ένας από εκείνους τους ανθρώπους που έχουν ένα φετίχ με το φαγητό - εκτός από πίτσα - επειδή πιστεύω ότι είναι ένα χαζό υποπροϊόν της ναρκισσιστικής κοινωνίας μας.

Πρέπει να έχουν τοπικά καλλιεργημένα φρέσκα προϊόντα και όλες αυτές τις μαλακίες; Μου αρέσει η επεξεργασμένη τροφή. Μου αρέσουν τα συντηρητικά και η πίτσα. Και ο μπαμπάς μου, επίσης, έχει τον ίδιο τρόπο. Είχε υποβληθεί σε τριπλή χειρουργική επέμβαση bypass και στη συνέχεια, μια εβδομάδα αργότερα, βγήκε και έφαγε μια τεράστια μπριζόλα για βραδινό.

Δεδομένου ότι έχεις πάει σε γιατρό, έχεις αρχίσει να τρως κάποια διαφορετικά φαγητά;

[Γέλια] Όχι. Στην πραγματικότητα, ένας από τους λόγους που μου αρέσει να πηγαίνω είναι γιατί είναι μέσα στην πόλη και μπορώ να πάω στο Joe Squared (μια κοντινή πιτσαρία), για να πάρω πίτσα μετά.

Υπέροχα. Απολαύστε την πίτσα σου Dan.


ΠΙΤΣΑ,ΘΗΒΑ,ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget