Αποτυχημένες ατάκες για καμάκι…



Αν τις ακούσετε, κρυφτείτε κι αν ετοιμάζεστε να τις πείτε, δείξτε έλεος…Ξεκινάμε:
 - Κάνει ζέστη εδώ μέσα ή απλά είσαι γυναίκα-φωτιά; (Απαπαπα… Έναν πυροσβεστήρα στο παιδί, κάηκε!)
- Είσαι από τη Χιροσίμα; -Όχι γιατί; (εύλογη απορία) – Γιατί μωρό μου είσαι βόμβα! (Κι εσύ καθυστερημένος…)
- Σε ξέρω από κάπου; ( εδώ η κλασική απάντηση είναι «αν με ξέρεις από κάπου και δεν με θυμάσαι, καλό είναι να μη ρωτάς».)
- Ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;;; (κλασικό και αποτυχημένο. Παρά ταύτα, όταν ήμουνα μικρή ο μπαμπάς μου με έχει προετοιμάσει για την εν λόγω ατάκα και μου είχε πει να απαντάω ως εξής: Όχι, πολιτικός μηχανικός. Γι” αυτό βγήκα έτσι αλφάδι…).

- Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας; (ΟΧΙ)
- Τελικά τα πόδια σου που ακριβώς τελειώνουν; (Στα δόντια σου…)
- Να η ευκαιρία που έψαχνες για να με γνωρίσεις! (Λέων την έχει πει αυτήν την ατάκα, στάνταρ…)
- Ο θεός θα πρέπει να είχε πολλά κέφια όταν σε έφτιαξε ! (ναι είχε έμπνευση που λέει και το τραγούδι…)
- Εκτός από το να προκαλείς σεισμό στο πέρασμα σου, τι άλλο κάνεις στη ζωή σου; (Μετασεισμούς… Μη με συγχύζεις!)
- Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανένα τέταρτο; (Ω Θεοί…)
- Κάτι πρέπει να έπαθαν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου! (Θες να σ” τα βγάλω;;;)
- Έλα να μείνεις στην καρδιά μου, δε θα πληρώνεις νοίκι! (Είναι πολλά τα κοινόχρηστα.. Δε συμφέρεις!)
- Μήπως είσαι η θεά Αφροδίτη; (Ναι.. Της Μήλου, η κουλή…)
- Κάνε μου μια χάρη, πες στο αγόρι σου πόσο τυχερό είναι! (Ξέρει…)
- Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ! (Άχου το…)
- Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή! (Κάπνισε λίγο να είναι τελειωτικό το χτύπημα…)
- Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου. (Α στο διάλοοοοοοο…)


ΠΗΓΗ : http://www.neolaia.gr

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget