Χαμός στο twitter για τη... ''μισή Αθήνα ''του Τατσόπουλου



Καυστικά είναι τα σχόλια στο Twitter που ακολούθησαν τη δήλωση...

του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Τατσόπουλου ότι έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα και παρόλα αυτά... η Χρυσή Αυγή εξακολουθεί να τον λέει αδελφή.

Ενδεικτικά σας παρουσιάζουμε μερικά από αυτά:

Τώρα ξέρεις γιατί γέμισε η Αθήνα λεσβίες.

όταν κάνουν τον #Tatsopoulos ταινία θα τον παίζει η Τζούλια Ρόμπερτς

Το πουλακι τατσιου !!!!!!! . . .

Ο Τατσοπουλος και στην επαρχια 2/12 Δομοκο 4/12 Γαστουνη 8/12 Ελασσονα 14/12 Κεφαλοβρυσο 15/12 Ανωγεια 17/12 Πορτο Λαγος 20/12 Κορδελιο


Μετά την αποκάλυψη του #tatsopoulos αλλάζει το σύνθημα: "Αθήνα κακογ*μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει"

Να σας πω,εκεί στο #syriza_gr τι στο διάολο πίνουν κ βλέπουν όνειρα θερινής νυχτός μες στο χειμώνα; #tatsopoulos

Sorry αλλά αν κανείς εδώ γνωρίζει #tatsopoulos παρακαλω να του εξηγήσει πόσο νούμερο έγινε. Απλά να τα πάρει κι άλλο να πει κι άλλα καλά

O #tatsopoulos είναι o Κίμων Κουλουρης του Σύριζα

6m Mοναξιάαααα Mοναξιάαααα ‏@DonBougas

Για γεροντό-ανώμαλο ήξερα μόνο τον Τσαουσόπουλο κι ουχί τον #tatsopoulos Τελικά αυτό το "πούλος" κάτι κάνει...

Δεν ήξερα ότι ο #tatsopoulos είναι ο βιαστής της γειτονιάς μου. Τρέχω.

8m κώτσος_βασιλιάς κώτσος_βασιλιάς ‏@Constantine_Zr

Όταν είπε ότι πήδηξε τη μισή Αθήνα, διευκρίνησε αν μιλάει για άντρες ή γυναίκες ή κ τα δύο, ή το πέταξε έτσι αόριστα? #tatsopoulos

Expand

αντε να βγεις τωρα σε μπαρ, να την πεσεις σε γκομενα κ να κινδυνευεις να ειναι μια απο του Τατσοπουλου #tatsopoulos

Γεια σας είμαι ο #Tatsopoulos της γειτονιάς σας

Παιδιά έχει κανείς το τηλ, διεύθυνση κτλ του #tatsopoulos. Τον ψάχνω να με αποκαταστήσει. Η μαμά μου μου λέει ότι πρέπει να με παντρευτεί

Δηλαδή σε εκείνο το πάρτι μασκέ στο σκοτάδι... αυτός ήταν; #tatsopoulos

ΣΩΚ ΔΗΑΔΟΣΤΑΙ!!! ΜΑΣ ΨΑΙΚΑΖΕΙ Ο ΠΑΙΤΡΩΣ ΜΑΙ ΤΩ ΣΠΑΙΡΜΑ ΤΟΥ #tatsopoulos

απο αυριο στα σημειωματα τν αυτοκτονιων θα λενε: "Πετρο γιατι δεν με πηδηξες? δν ειμαι αρκετα καλη? Να ντυνομουν Παναγιωταρος?" #tatsopoulos

ανεπιβεβαιωτες φημες αναφερουν οτι εχει κατεβει στο συνταγμα η μιση αθηνα κ πανηγυριζει που γλυτωσε απο το Τατσοπουλο #tatsopoulos

Μετά το σημερινό είμαστε πλέον σίγουροι ότι τουλάχιστον η μισή Αθήνα δεν έιναι παρθένες. #tatsopoulos

Ο τόνος στο πού από δω και πέρα. #tatsopoulos

Ωραία μάθαμε για την μισή Αθήνα. Την άλλη μισή ποιος την "κανονίζει"; #tatsopoulos

Θαλεγα επισης οτι κολλαει ως εκφραση το "του γαμησες τη μανα τωρα" αλλα μπορει και ναναι και αληθεια #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Έλα μωρέ τώρα, σιγά την πόλη. #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Ευτυχώς που δεν μένω στην Αθήνα... #tatsopoulos (τι μαλάκας θεε μου)

-Έχω γαμήσει τη μισή Αθήνα -Όπα ρε, Πειραία και λίγο #tatsopoulos

Σκέψου να πάρει και βιάγκρα #tatsopoulos

Στο τσακ το γλύτωσε το ταμείο ανεργίας ο Γκουσγκούνης #tatsopoulos

Οι κοπελες στο Συριζα να προσεχουν το απολυτο αρσενικο... #tatsopoulos

Στον Συριζα η αλαζονεια της εξουσιας εχει χρωμα αρσενικο #tatsopoulos

Expand

Εγώ τον αγαπάω πολύ ρε!Οι άνδρες με πετριά ήταν ανέκαθεν η μεγάλη μου αδυναμία #tatsopoulos

Είμαι κεφάτη γυρίζω από του Τατσόπουλου 


Πηγή: iefimerida

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget