Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Παίρνουμε τα μισά λεφτά


Στο μισό μειώθηκε το διαθέσιμο εισόδημα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ για το μέσο πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των μισθωτών την τελευταία τριετία.

Μιλώντας σήμερα στο BHMA 99,5 ο επιστημονικός διευθυντής του Ινστιτούτου Εργασίας ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ, καθηγητής Σάββας Ρομπόλης, ανέφερε ότι το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των μισθωτών, δηλαδή αυτό που απομένει μετά τους φόρους και τις μειώσεις των μισθών, έχει σήμερα περιορισθεί κατά 50% σε σχέση με το 2009.

Ο ίδιος είπε ότι το μοναδιαίο κόστος εργασίας την τελευταία διετία έχει περιορισθεί κατά 8% και τόνισε ότι το Μνημόνιο προβλέπει πρόσθετη μείωση 15% για τη διετία 2012 - 2014, κάτι που όπως ανέφερε συνεπάγεται νέες μειώσεις μισθών.

 Ο κ. Ρομπόλης επισήμανε ότι – σύμφωνα με την τρόικα – ακόμη βρίσκεται σε εκκρεμότητα η μείωση των ειδικών μισθολογίων κατά 12%, κάτι που έπρεπε βάσει του Μνημονίου να ισχύσει από τον Ιούνιο.

Ο επιστημονικός διευθυντής του ΙΝΕ ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ υπογράμμισε ότι οι άνεργοι το 2012 θα ξεπεράσουν το 1.200.000 και, υπολογίζοντας τους μη εγγεγραμμένους άνεργους που φθάνουν το 6%, εκτίμησε πως θα προσεγγίσουν το 1.400.000, οδηγώντας την ανεργία άνω του 24% το 2012.


Πηγή: imerisia.grVIAhttp://www.enikos.gr

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget