Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ του ελληνικού λαού μένει με το στόμα ανοιχτό μπροστά στην ελαφρότητα των αναφορών στη δραχμή, και ιδιαίτερα από το πόσο ψηλά αυτές οι αναφορές προέρχονται. Για να σφίξουν τα λουριά και επειδή αποτυγχάνουν οι αρμόδιοι παράγοντες να προωθήσουν τις σωστές διαδικασίες, συνεχίζουν οι ίδιοι να επικαλούνται τη δραχμή ως μπαμπούλα. Οσοι μιλούν για σενάρια δραχμής πρώτα είναι ανακριβείς και κατόπιν κινδυνολογούν χωρίς περίσκεψη, παρά τα αξιώματά τους. Οσοι από αυτούς συμμετέχουν στη διοίκηση του τόπου, αντί να καθίσουν να συνεργασθούν και να μη βγουν από το δωμάτιο των κοινών συσκέψεων αν δεν βρουν τις λύσεις, ευκόλως στρέφονται στον ελληνικό λαό και του επισείουν τους κινδύνους επιστροφής στη δραχμή. Τα λένε στη νύφη για να τα ακούσει η πεθερά.
Εν προκειμένω η «πεθερά» είναι οι ηγεσίες των κομμάτων, οι οποίες έχουν καθεμία τη δική της ατζέντα, λες και υπάρχει η πολυτέλεια της ενασχόλησης με την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ή τις απειλές του Γ. Καρατζαφέρη περί αποχωρήσεως από την κυβέρνηση Παπαδήμου.
Αντί λοιπόν οι «αρμόδιοι» και οι ασχολούμενοι με τη σωτηρία του τόπου να τα βρουν μεταξύ τους με το ζόρι, να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και να κρατήσουν τη χώρα στη σωστή πορεία, αποστασιοποιούνται και μας φοβερίζουν ότι θα γυρίσει ο τόπος προς τα πίσω. Ομως αυτοί θα φταίνε και θα χρεωθούν τις εθνικές συνέπειες ακύρωσης κάθε προσπάθειας που κάναμε να φτάσουμε ως εδώ, ως μια ισότιμη ευρωπαϊκή δημοκρατική χώρα με υψηλό επίπεδο ζωής ανάμεσα στους ανεπτυγμένους λαούς του κόσμου. Ενώ λοιπόν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν, ασχολούνται με «άλλα» και ταυτόχρονα απειλούν ότι θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 'Α50.
Ομως με τα μυαλά που –θα καταδειχθεί ότι– διαθέτουμε συλλογικά ως κράτος καλύτερα να γυρίσουμε στο 1821 και να εισαγάγουμε ως νέο νόμισμα τα γρόσια! Ηταν ένα σταθερό νόμισμα επί εκατονταετίες και επιπλέον δεν είχαμε εμείς οι Ελληνες την ανάγκη διαχείρισής του, αφού τη δουλειά αυτή την έκανε ο σουλτάνος.
Η υπερβολή θέλει να τονίσει πως οι παλαιάς κοπής πολιτικοί μας, αν αποτύχουν με το ευρώ, ξέρουμε καλά πως ούτε τη δραχμή μπορούν να διαχειρισθούν. Αυτοί δεν ήταν που κάθε 10-15 χρόνια επισώρευαν μια νέα νομισματική κρίση στη χώρα, με επακόλουθο τις υποτιμήσεις, τις πτωχεύσεις και τις φτωχοποιήσεις νέων μαζών Ελλήνων; Αν αποτύχουμε στο ευρώ, τότε το μόνο νόμισμα που μας ταιριάζει και μας αξίζει είναι τα γρόσια. Τα ίδια πιο πάνω επιχειρήματα ισχύουν και για όσους θεωρούν πως η επιστροφή στην δραχμή είναι λύση.
του Κώστα Λουρόπουλου
ΠΗΓΗ
Εν προκειμένω η «πεθερά» είναι οι ηγεσίες των κομμάτων, οι οποίες έχουν καθεμία τη δική της ατζέντα, λες και υπάρχει η πολυτέλεια της ενασχόλησης με την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ή τις απειλές του Γ. Καρατζαφέρη περί αποχωρήσεως από την κυβέρνηση Παπαδήμου.
Αντί λοιπόν οι «αρμόδιοι» και οι ασχολούμενοι με τη σωτηρία του τόπου να τα βρουν μεταξύ τους με το ζόρι, να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και να κρατήσουν τη χώρα στη σωστή πορεία, αποστασιοποιούνται και μας φοβερίζουν ότι θα γυρίσει ο τόπος προς τα πίσω. Ομως αυτοί θα φταίνε και θα χρεωθούν τις εθνικές συνέπειες ακύρωσης κάθε προσπάθειας που κάναμε να φτάσουμε ως εδώ, ως μια ισότιμη ευρωπαϊκή δημοκρατική χώρα με υψηλό επίπεδο ζωής ανάμεσα στους ανεπτυγμένους λαούς του κόσμου. Ενώ λοιπόν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν, ασχολούνται με «άλλα» και ταυτόχρονα απειλούν ότι θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 'Α50.
Ομως με τα μυαλά που –θα καταδειχθεί ότι– διαθέτουμε συλλογικά ως κράτος καλύτερα να γυρίσουμε στο 1821 και να εισαγάγουμε ως νέο νόμισμα τα γρόσια! Ηταν ένα σταθερό νόμισμα επί εκατονταετίες και επιπλέον δεν είχαμε εμείς οι Ελληνες την ανάγκη διαχείρισής του, αφού τη δουλειά αυτή την έκανε ο σουλτάνος.
Η υπερβολή θέλει να τονίσει πως οι παλαιάς κοπής πολιτικοί μας, αν αποτύχουν με το ευρώ, ξέρουμε καλά πως ούτε τη δραχμή μπορούν να διαχειρισθούν. Αυτοί δεν ήταν που κάθε 10-15 χρόνια επισώρευαν μια νέα νομισματική κρίση στη χώρα, με επακόλουθο τις υποτιμήσεις, τις πτωχεύσεις και τις φτωχοποιήσεις νέων μαζών Ελλήνων; Αν αποτύχουμε στο ευρώ, τότε το μόνο νόμισμα που μας ταιριάζει και μας αξίζει είναι τα γρόσια. Τα ίδια πιο πάνω επιχειρήματα ισχύουν και για όσους θεωρούν πως η επιστροφή στην δραχμή είναι λύση.
του Κώστα Λουρόπουλου
ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου