Στα πλαίσια της πολιτικής «πάταξης» της φοροδιαφυγής η κυβέρνηση αποφάσισε και την φορολόγηση των παιδιών που θα λένε τα κάλαντα! Όσα παιδιά αποφασίσουν να ασκήσουν το «επάγγελμα» εφέτος είναι υποχρεωμένα να έχουν κάνει έναρξη επαγγέλματος στην εφορία. Επίσης θα έχουν προμηθευτεί ταμειακή μηχανή και θα εκδίδουν αποδείξεις.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ απελευθερώνεται το «επάγγελμα» και στο εξής όλες οι ηλικίες μπορούν να το εξασκήσουν ελεύθερα. (άλλη μια απαίτηση της Τρόικας;). Η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών λήγει την Δευτέρα 19/12. Σπεύσατε.

Δημοσίευση σχολίου