Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Δήμος Θηβαίων : Προσοχή! Κίνδυνος πυρκαγιάς από τη ρίψη στάχτης στους κάδους



Από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Θηβαίων και το Γραφείο Περιβάλλοντος, με αφορμή πρόσφατα συμβάντα, εφιστάται η προσοχή στους δημότες να μη ρίχνουν υπολείμματα καύσεων από τζάκια, ξυλόσομπες, μπάρμπεκιου κ.λ.π., στους κάδους μηχανικής αποκομιδής και σε καμία περίπτωση στους κάδους ανακύκλωσης, πριν βεβαιωθούν ότι δεν υπάρχουν ανάμεσα στις στάχτες αναμμένα κάρβουνα, καθώς υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης πυρκαγιάς εντός των κάδων.

Για την ασφαλή απόρριψη των υπολειμμάτων αυτών στους κάδους μηχανικής αποκομιδής συνιστάται προηγουμένως να έχουν παρέλθει 2-3 ημέρες από τη συλλογή τους, ενώ υπενθυμίζεται προς τους δημότες που έχουν κήπους ότι η στάχτη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εδαφοβελτιωτικό ή στην παραγωγή φυτοχώματος (κομπόστ) .

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget