Μόλις 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου ήταν αρκετά για να δώσουν την πρώτη θέση του Ράλι Ακρόπολις στον Σεμπαστιάν Οζιέ. Ο Γάλλος κέρδισε στα ίσια τον συμπατριώτη του, Σεμπαστιάν Λεμπ, στην τελευταία ειδική του αγώνα.
Αγώνας για γερά νεύρα; Θρίλερ; Όπως και αν το ονομάσετε το ράλι Ακρόπολις του 2011 θα μείνει στην ιστορία, για το θέαμα, τις εικόνες, τη συμμετοχή του κόσμου και τον έντονο συναγωνισμό. Ο τελευταίος μάλιστα έγινε πιο έντονος στο τέλος αφού στην powerstage κρίθηκε η νίκη στον τριήμερο αγώνα για 0,009’’.
Η νίκη αυτή αναζωπύρωσε τη «μάχη» των δύο Σεμπάστιαν της Citroen και έδειξε πως και ο Οζιέ είναι ικανός να διεκδικήσει τον τίτλο από τον κυρίαρχο Λέμπ.
Ο νεαρότερος από τους δύο οδηγούς της Citroen χρησιμοποίησε όλα τα «μέσα» για να φτάσει στη νίκη. Οδήγησε γρήγορα, έκανε κινήσεις τακτικής, πίεσε και περίμενε πίσω από τον Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3 WRC) την Παρασκευή, για να επιτεθεί το Σάββατο και να διατηρήσει την ταχύτητά του με κινήσεις τακτικής την Κυριακή. Οι κινήσεις αυτές έφεραν τον Λεμπ να ξεκινά πρώτος στην τελευταία ημέρα του αγώνα, καθαρίζοντας τις ειδικές για τον Οζιέ. Στην αρχή η στρατηγική φαινόταν αποτυχημένη αφού ο Λεμπ κέρδιζε. Όμως στις τρεις τελευταίες ειδικές η θέση εκκίνησης του Οζιέ (για την οποία έγιναν οι κινήσεις τακτικής) απέδωσε δίνοντάς του 10’’ διαφορά στη γενική
Η δεύτερη θέση του Λεμπ ήταν το 100ο του πόντιουμ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι κάτι το οποίο δε χάρηκε ο πολυπρωταθλητής αφού θεώρησε πως η νίκη του συναθλητή του δεν ήρθε από την ταχύτητά του.
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ ξεκίνησε κυνηγώντας τη νίκη όμως έπεσε 4ος όταν ο Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford) βρήκε το ρυθμό του και τερμάτισε 3ος .
Mε ατυχίες ξεκίνησε ο Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford). Ο Φινλανδός ταλαιπωρήθηκε με πρόβλημα στο διαφορικό και το Turbo χάνοντας 13 λεπτά. Όταν τα ξεπέρασε αυτά κέρδισε 7 ειδικές διαδρομές και ανέβηκε 9ος
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών
1ος Σεμπαστιάν Οζιέ
«Ήταν πολύ ωραίος αγώνας, αλλά δύσκολο να βρεις ρυθμό από την αρχή. Χθες, στη δεύτερη τουλίπα, οδηγήσαμε πολύ καλά, πιέσαμε και σήμερα φθάσαμε σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.»
2ος Σεμπαστιάν Λεμπ
«Ήταν μια μεγάλη μάχη. Είμαι εκνευρισμένος που δεν κερδίσαμε, γιατί πιστεύω ότι ήμασταν οι ταχύτεροι στον αγώνα. Βρεθήκαμε δύο ημέρες να ξεκινάμε από την πρώτη θέση και μία από τη δεύτερη, οπότε είχαμε συνεχώς μειονέκτημα.»
3ος Μίκο Χίρβονεν
«Πραγματικά προσπάθησα να πιέσω σε όλο τον αγώνα. Θέλαμε να πάρουμε την Power Stage. Έκανα ό,τι μπορούσα. Δεν ξέρω αν είναι αρκετό.»
4ος Πέτερ Σόλμπεργκ
«Δεν ξέρω γιατί χάσαμε. Προσπάθησα όσο πιο σκληρά μπορούσα. Είμαι ικανοποιημένος από την οδήγησή μου. Όλη η ομάδα δούλεψε πολύ καλά. Δεν μπορούσαμε περισσότερο. Μια ιδιωτική ομάδα είναι πάντα μια ιδιωτική ομάδα.»
9ος Γιάρι Μάτι Λάτβαλα
«Ήθελα να κερδίσω τον αγώνα. Φτάσαμε στον τερματισμό με σπασμένη αντιστρεπτική στο πίσω μέρος. Όπως και να έχει, καταφέραμε να πάρουμε κάποιους βαθμούς για το Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.»
Κίμι Ραικόνεν
«Όλα καλά. Την Παρασκευή είχαμε προβλήματα. Χθες όχι. Κατά τα άλλα, ήταν μια χαρά. Ανυπομονώ για το Ράλλυ της πατρίδας μου.»
Λάμπρος Αθανασούλας
«Είμαστε ευχαριστημένοι. Είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Συνεχίζουμε. Βρήκαμε το budget για να τρέξουμε στο Ακρόπολις πολύ δύσκολα. Δεν ξέρω αν θα το ξανακάνουμε. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε...»
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος Σεμαπστιάν Οζιέ (Red Bull Total Citroen DS3) 4:04:44.3’’
2ος Σεμπαστιάν Λεμπ (Red Bull Total Citroen DS3) + 10,5’’
3ος Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) + 13,5’’
4ος Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3 ) + 38,8’’
5ος Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart Ford Fiesta RS) + 5:24, 7’’
6ος Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford Fiesta RS) +6:54, 7’’
19ος Λάμπρος Αθανασούλας (Team Greece Jet Oil Ford Fiesta RS) +35:24.,4’’
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1ος . Σ.Λεμπ 146
2ος . Μ Χιρβόνεν 129
3ος . Σ.Οζιέ 124
4ος . Γ.Μ.Λατβάλα 76
5ος . Π. Σόλμπεργκ 73
6ος . Μ. Όστμπεργκ 48
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1η . Citroen Racing 250 .
2η .Ford 195
3η .Stobart – Ford 87
4η Petter Solberg WRT 61
5η .Ice1Racing 34
6η .Munchi's – Ford 32
Η νίκη αυτή αναζωπύρωσε τη «μάχη» των δύο Σεμπάστιαν της Citroen και έδειξε πως και ο Οζιέ είναι ικανός να διεκδικήσει τον τίτλο από τον κυρίαρχο Λέμπ.
Ο νεαρότερος από τους δύο οδηγούς της Citroen χρησιμοποίησε όλα τα «μέσα» για να φτάσει στη νίκη. Οδήγησε γρήγορα, έκανε κινήσεις τακτικής, πίεσε και περίμενε πίσω από τον Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3 WRC) την Παρασκευή, για να επιτεθεί το Σάββατο και να διατηρήσει την ταχύτητά του με κινήσεις τακτικής την Κυριακή. Οι κινήσεις αυτές έφεραν τον Λεμπ να ξεκινά πρώτος στην τελευταία ημέρα του αγώνα, καθαρίζοντας τις ειδικές για τον Οζιέ. Στην αρχή η στρατηγική φαινόταν αποτυχημένη αφού ο Λεμπ κέρδιζε. Όμως στις τρεις τελευταίες ειδικές η θέση εκκίνησης του Οζιέ (για την οποία έγιναν οι κινήσεις τακτικής) απέδωσε δίνοντάς του 10’’ διαφορά στη γενική
Η δεύτερη θέση του Λεμπ ήταν το 100ο του πόντιουμ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι κάτι το οποίο δε χάρηκε ο πολυπρωταθλητής αφού θεώρησε πως η νίκη του συναθλητή του δεν ήρθε από την ταχύτητά του.
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ ξεκίνησε κυνηγώντας τη νίκη όμως έπεσε 4ος όταν ο Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford) βρήκε το ρυθμό του και τερμάτισε 3ος .
Mε ατυχίες ξεκίνησε ο Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford). Ο Φινλανδός ταλαιπωρήθηκε με πρόβλημα στο διαφορικό και το Turbo χάνοντας 13 λεπτά. Όταν τα ξεπέρασε αυτά κέρδισε 7 ειδικές διαδρομές και ανέβηκε 9ος
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών
1ος Σεμπαστιάν Οζιέ
«Ήταν πολύ ωραίος αγώνας, αλλά δύσκολο να βρεις ρυθμό από την αρχή. Χθες, στη δεύτερη τουλίπα, οδηγήσαμε πολύ καλά, πιέσαμε και σήμερα φθάσαμε σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.»
2ος Σεμπαστιάν Λεμπ
«Ήταν μια μεγάλη μάχη. Είμαι εκνευρισμένος που δεν κερδίσαμε, γιατί πιστεύω ότι ήμασταν οι ταχύτεροι στον αγώνα. Βρεθήκαμε δύο ημέρες να ξεκινάμε από την πρώτη θέση και μία από τη δεύτερη, οπότε είχαμε συνεχώς μειονέκτημα.»
3ος Μίκο Χίρβονεν
«Πραγματικά προσπάθησα να πιέσω σε όλο τον αγώνα. Θέλαμε να πάρουμε την Power Stage. Έκανα ό,τι μπορούσα. Δεν ξέρω αν είναι αρκετό.»
4ος Πέτερ Σόλμπεργκ
«Δεν ξέρω γιατί χάσαμε. Προσπάθησα όσο πιο σκληρά μπορούσα. Είμαι ικανοποιημένος από την οδήγησή μου. Όλη η ομάδα δούλεψε πολύ καλά. Δεν μπορούσαμε περισσότερο. Μια ιδιωτική ομάδα είναι πάντα μια ιδιωτική ομάδα.»
9ος Γιάρι Μάτι Λάτβαλα
«Ήθελα να κερδίσω τον αγώνα. Φτάσαμε στον τερματισμό με σπασμένη αντιστρεπτική στο πίσω μέρος. Όπως και να έχει, καταφέραμε να πάρουμε κάποιους βαθμούς για το Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.»
Κίμι Ραικόνεν
«Όλα καλά. Την Παρασκευή είχαμε προβλήματα. Χθες όχι. Κατά τα άλλα, ήταν μια χαρά. Ανυπομονώ για το Ράλλυ της πατρίδας μου.»
Λάμπρος Αθανασούλας
«Είμαστε ευχαριστημένοι. Είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Συνεχίζουμε. Βρήκαμε το budget για να τρέξουμε στο Ακρόπολις πολύ δύσκολα. Δεν ξέρω αν θα το ξανακάνουμε. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε...»
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος Σεμαπστιάν Οζιέ (Red Bull Total Citroen DS3) 4:04:44.3’’
2ος Σεμπαστιάν Λεμπ (Red Bull Total Citroen DS3) + 10,5’’
3ος Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) + 13,5’’
4ος Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3 ) + 38,8’’
5ος Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart Ford Fiesta RS) + 5:24, 7’’
6ος Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford Fiesta RS) +6:54, 7’’
19ος Λάμπρος Αθανασούλας (Team Greece Jet Oil Ford Fiesta RS) +35:24.,4’’
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1ος . Σ.Λεμπ 146
2ος . Μ Χιρβόνεν 129
3ος . Σ.Οζιέ 124
4ος . Γ.Μ.Λατβάλα 76
5ος . Π. Σόλμπεργκ 73
6ος . Μ. Όστμπεργκ 48
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1η . Citroen Racing 250 .
2η .Ford 195
3η .Stobart – Ford 87
4η Petter Solberg WRT 61
5η .Ice1Racing 34
6η .Munchi's – Ford 32
Δημοσίευση σχολίου