Η .. ακραία δουλεία που παραλίγο να κάνει ο Βασίλης Βισκαδουράκης

O Βασίλης Βισκαδουράκης σε συνέντευξη του στην εκπομπή "Το Πρωινό" και την Μαίρη Αρώνη,σόκαρε τόσο την δημοσιογράφο όσο και το τηλεοπτικό κοινό όταν εξομολογήθηκε πως για να βγάλει χρήματα θα αναγκαζόταν να πλένει ... πτώματα .
«Η πιο περίεργη δουλειά που έφτασα κι έφυγα ήταν να πλένω πτώματα. Μου είπε ένας φίλος μου τότε, σαν να λέμε τώρα θα πάρεις 300 ευρώ το κάθε πτώμα. Επειδή ήμουν πολύ φτωχό παιδί ξεκίνησα να πάω. Μόλις έφτασα εκεί μου κόπηκαν τα στομάχια όλα, έπαθα… δεν άντεξε το στομάχι μου. Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Έκανα μεταβολή και έφυγα». Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων ανέφερε και την ηλικία του λέγοντας ότι είναι 52 χρόνων.

Βασίλης Βισκαδουράκης

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget