Το θέμα των «τσιμπημένων», φέτος, εισιτηρίων στο
Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού θέτει στο
Διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΤΑΔ, Στέφανο Βλαστό, ο δήμαρχος
Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας, Γιάννης Σταθάς με σχετική επιστολή. Χαρακτηρίζει
αδικαιολόγητες τις αυξήσεις και προτείνει φθηνά εισιτήρια έως 5 ευρώ, για μέλη
συλλόγων.
Στην επιστολή του ο κ. Σταθάς αναφέρει:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει δημιουργηθεί μεγάλο
πρόβλημα από την πολιτική των εισιτηρίων στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Η
αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με κανέναν τρόπο,
αφού η περσινή χρονιά ήταν η πιο κερδοφόρα χρονιά στα χρόνια λειτουργίας του
Χ.Κ. Παρνασσού.
Επίσης το εισιτήριο που αφορά τα τμήματα υποδομών των
Συλλόγων πρέπει να είναι η μέγιστη τιμή στα 5,00 € ανά επίσκεψη, ώστε να έχουν
δυνατότητα όλα τα παιδιά απ’ όλη την χώρα να κάνουν σκι στο μεγαλύτερο και πιο
οργανωμένο Χιονοδρομικό Κέντρο της Ελλάδας.

Δημοσίευση σχολίου