Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Βουτιά στην παγωμένη Έρκυνα για να πιάσουν το Σταυρό

 Με λαμπρότητα και κάθε επισημότητα, παρά το τσουχτερό κρύο, η Λιβαδειά γιόρτασε τα Θεοφάνεια. Το πρωί, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Γεώργιου τελέστηκε, στο Μητροπολιτικό Ναό,  η πανηγυρική θεία λειτουργία και στη συνέχεια η ρίψη του Σταυρού στα παγωμένα νερά της Έρκυνας.
 Τρεις νεαροί, τιμώντας το έθιμο, τόλμησαν και βούτηξαν για να πιάσουν το Σταυρό.
 Στις ευχές του Μητροπολίτη Γεώργιου, του Δημάρχου Γιάννη Ταγκαλέγκα και των βουλευτών, Ανδρέα Κουτσούμπα και Γιώργου Μουλκιώτη κυριάρχησε η ανάγκη για θεία Φώτιση  και καλύτερες μέρες για όλους.





Λιβαδειά Θεοφάνεια

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget