Στα Γραφεία της Διοίκησης της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας
Θεσσαλίας- Στερεάς Ελλάδας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη η ορκωμοσία και
ανάληψη Υπηρεσίας των νέων Διοικητών του Γενικού Νοσοκομείου Λιβαδειάς – Θήβας Αθανασίου Τσαντήλα, του Πανεπιστημιακού
Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας Δημητρίου Κατσικονούρη και του Υποδιοικητή του
Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας
Γεωργίου Αποστολίνα.
Ο κ. Τσαντήλας, δικηγόρος από τη Λαμία θα διαδεχθεί τη Μόρφω
Βαλλά και σήμερα αναμένεται να παραστεί στην κοπή πίτας του νοσοκομείου.

Δημοσίευση σχολίου