Ορκίστηκε ο νέος διοικητής των νοσοκομείων Λιβαδειάς - Θήβας

Στα Γραφεία της Διοίκησης της 5ης Υγειονομικής  Περιφέρειας  Θεσσαλίας- Στερεάς Ελλάδας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη η ορκωμοσία και ανάληψη Υπηρεσίας των νέων Διοικητών του Γενικού Νοσοκομείου  Λιβαδειάς – Θήβας  Αθανασίου Τσαντήλα, του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας Δημητρίου Κατσικονούρη και του Υποδιοικητή του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας  Γεωργίου Αποστολίνα.
 Ο κ. Τσαντήλας, δικηγόρος από τη Λαμία θα διαδεχθεί τη Μόρφω Βαλλά και σήμερα αναμένεται να παραστεί στην κοπή πίτας του νοσοκομείου.


νοσοκομείων Λιβαδειάς - Θήβας

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget